BulletFeed Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 hallo, vet ikke om noen har spurt om dette før, men spør like vel. jeg har veldig lyst på et Turtle beach x41/x31 headset til Xbox, men finner bare Amerikanske sider hvor dette selges. så det jeg lurer på er om det er mulig å bestille dette fra en Norsk side eller om det er en utenlandsk jeg kan stole på og er tollfri? takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
KaosKnut Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Fant Turtle beach Ear Force X41 (360) på gamezone.no, men dem har den ikke på lager. Dem venter vist inn flere rundt 23/06. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 takker, får vel vente på de da Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 hva er det som er så spesielt med disse turtle beaches? Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 har hørt de skal være veldig bra, og er ikke så mye xbox headsett og velge mellom heller er turtle beach og astro jeg har hørt om, og astro koster vel over 2 tusen med ampen uten mva og toll fra utlandet (de finnes ikke i Norge). og btw, sendte melding til Gamezone om de skulle ta inn turtle beach ear force x31 (billigere utgave enn x41), og da tok gamezone de inn så nå ligger x31 på gamezone å. Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) kjøper et x3 fra amazon.com men da trenger man en 110v til 220v converter nydelige headdsett god surround følelse og bra med bass live once game forever xSAMCOx på live update kjøpt x41 Endret 20. november 2010 av samco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå