Amored Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg skrudde på PS3en igjen i dag. Fikk brukt den onlinei noen minutter, men plutselig så ble jeg disconnecta og fikk opp en error-melding med koden 8002AD23. Logga meg inn igjen uten problemer, men ble disconnecta igjen etter noen få minutter. Det skjer om og om igjen. Jeg har prøvd masse forskjellig, men ingenting funker. Noen andre som har opplevd dette og løst problemet? Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Fant noen poster om dette problemet. Står en del tips der kanskje noen virker for deg. PSN-Forum og GS-Forum Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Har prøvd mye av det. Men ikke noe som har funket så langt. Tenkte kanskje det var noen her som hadde opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Sleit med dette en liten periode selv. Brukte linkene på denne sida, å fikk fikset det: http://boardsus.playstation.com/t5/PlayStation-Network/PSN-Error-8002AD23-I-get-this-the-same-times-every-time-I-use-my/m-p/32658045 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Har prøvd mesteparten av det som står der. Litt merkelig dette problemet, siden jeg har tilgang til internett. Problemet er jo bare at jeg blir autimatisk logget ut av PSN. Man kunne nesten tro at det er noe tull med PSN eller noe? Mange sier at problemet oppstod hos dem etter at det oppdaterte PS3en sin, så problemet kan jo ligge i oppdateringene? EDIT: Skal jo komme en update den 22. juni, så får håpe det er en liten bagatell som løses med den updaten EDIT2: Updaten kommer visst den 29. juni. Endret 25. juni 2010 av Amored Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå