Storeulv Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Er det fortsatt Matrox som gir dette? Vurderer innkjøp av en arbeidsstasjoner og står mellom Ati fireGL og Matrox kort. Brukerne skal ikke jobbe med 3d kun 2d. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Ja, Matrox er fortsatt konge på bildekvalitet Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Kommer det ikke også litt ann på skjermen? Lcd skaper mye skarpere 2d enn en crt. (ville bare nevne det) Lenke til kommentar
Storeulv Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Mens du er inne på det med LCD: er det forskjell i kvalitet på DVI mellom de forskjellige kortene? Har forøvrig selv erfart at en relativt dyr LCD-skjerm var ubrukelig til bilderdigering, rett og slett for dårlig dynamikk i fargene. Sitter igjen med en CRT selv - så jo - skjermen har helt klart noe si for kvaliteten, men dette gjelder begge veier, og ikke alltid i favør av LCD. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 mange lcd skjermer har relativt dårlige farger, men samsung skjermer har kommet bra ut i de testene jeg leste før jeg bestemte meg for min samsung 191T. tror anandtech eller tomshardware har fargetesting som punkt i sine tester. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Matrox g400 ingen over, ingen vedsidenav. 8) Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Matrox g400 ingen over, ingen vedsidenav. 8) Matrox Parhelia og Matrox Millennium P750 er de beste korta til Matrox innen 2D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå