kingglenn10 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 nå har jeg et stort problem her jeg har kjøpt meg ny data men jeg har bare 1 strek på internett signalet men på min gamle bærbare har jeg fullt signal hva er galt med min nye? Lenke til kommentar
Angel_InnleggNO Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) nå har jeg et stort problem her jeg har kjøpt meg ny data men jeg har bare 1 strek på internett signalet men på min gamle bærbare har jeg fullt signal hva er galt med min nye? Hei, jeg tror nettverkskortet inni pc-en din kjører på en annen WiFi standard (trådløs) enn det ruteren din gjør. Har du for eksempel et Wireless-G kort og ruteren sender ut Wireless-N signaler (høyere frekvens enn Wireless-G), så er det ikke samspill mellom signalene fra ruteren til nettverkskortet. Derfor burde du finne ut hva slags WiFi standard nettverkskortet ditt og ruteren din har. Deretter går du inn i ruterinstillingene (hvordan du gjør dette står i bruksanvisningen til ruteren din), så setter du trådløsen til samme type som nettverkskortet ditt. For eksempel om du har Wireless-N kort og ruteren støtter dette så tar du på Wireless-N i ruterinnstillingene og lagrer. Endret 18. juni 2010 av Angel Lenke til kommentar
psyched Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Prøv med en litt mer utfyllende tittel neste gang Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Emnetittelen er ikke beskrivende nok Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for tråden, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret. Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen. Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Tråden stenges siden trådstarter ikke fulgte tidligere oppfordring fra moderator om å endre emnetittel til å passe med våre retningslinjer for oppretting av tråder. En god emnetittel er viktig for at andre brukere skal forstå hva en tråd handler om før han klikker seg inn på den. Om trådstarter kommer opp med en bedre emnetittel kan han si fra til en moderator og gjenåpning vil bli vurdert. Tråden stenges. Reaksjoner på moderering taes på PM til moderatoren som postet denne meldingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg