Joachim_F Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Denne uken får vi alt fra heftig luftkamp til rollespill inspirert av nordisk og slavisk mytologi. Les hele saken Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Vil ha Tales of Monkey Island til XBL :( Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Råder alle til å kjøpe Dogfighter for 10£. Lenke til kommentar
Curver Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Noen som kan gi meg en hjelpende hånd? Tok og prøvde dogfighter og det funka helt ypperlig! Men så skrudde jeg det av for å koble på joysticken, når jeg da så at det støtta det. Men resultatet ble at det ikke ble noe lyd. Hører ingenting! Lyden er på og har prøvd å spille av vanlig musikk og det funka fjell. Men får forsatt ikke lyden til å funke på spillet, noen som har noen tips? Har prøvd å installere det på nytt... EDIT: Fikk til lyd men da måtte jeg dra ut joysticken... Så det funka ikke med begge deler, rart Endret 19. juni 2010 av Curver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå