Gå til innhold

XBOX 360 250GB - Slim


Anbefalte innlegg

XBOX 360 250GB slim, kjem til Noreg 16. Juli.

601583.jpg

Pris:

1.995,- MPX

1.995,- Komplett

1 999,- Dustin

1 895,- Elkjøp

 

 

Ser du fram til denne? Kva forventningar har du? Trur du at RROD(RDOD) er historie?

Kva synes du om det nye designet?

 

Fortel gjerne om du 'oppgraderar' frå eldre XBOX360, eller om det er første gong du handlar denne konsollen.

 

Diskutèr!

 

 

Mi meining:

Eg for min del, oppgraderar endeleg frå min launch boks frå 2005. Synes det nye designet er råtøft - den ser ganske sint ut. Og å endeleg få bra med plass på harddisken gledar eg meg òg til. Er veldig greitt å legge spela inn på disk. Eg er litt skuffa over at det framleis følger med ein slik klosse for straum - men den gøymer eg lett bak TV-benken. Trådlaust nett (på tide..) på den er også ein litan pluss, sjølv om eg ikkje ser for meg at eg kjem til å bruke det sjølv.

 

Alt i alt, er eg særs spent.

 

Edit: Skirveleifar vart retta.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte ikke designet til å begynne med, men jeg må innrømme at det har vokst på meg.

Akkurat nå har jeg en 120gig 360, og jeg ser frem til å oppgradere til den nye maskinen.

Større harddisk, innebygd wi-fi, ekstra USB-porter, mindre størrelse og en mer stillegående og stabil maskin gjør at slim-versjonen frister noe voldsomt.

 

Jeg har dog ikke planlagt å kjøpe den med en gang den kommer ut. Jeg kjøpte en 360 arcade like før jul i fjor, så jeg skal nok klare å overleve litt lenger uten slim-versjonen.

Lenke til kommentar

Kombinasjonen med innebygd wifi en stor harddisk på 250gb og at maskinen skal være meget stille OG at den er sexy som juling gjør at jeg bare må ha denne. :)

 

Jo da, det er noen fine detaljer det der, men for min del er det litt verre. Jeg syns den ser ut som en glorete osteskjærer, jeg har alt brukt 500 kroner på å få Xboxen min på trådløst nett og min harddisk på 120 GB er langt i fra full. Dessuten er den kun 16 måneder gammel og var flunka ny når den kom, med det nyeste chipssettet og alt. Med andre ord er den rimelig stillegående og "sikret" mot RROD. Også er den rød da ^_^

 

Jeg får rett og slett ikke bestemt meg. Er jo kjekt med en backupbox skulle den ene ta kvelden!

Lenke til kommentar

Kombinasjonen med innebygd wifi en stor harddisk på 250gb og at maskinen skal være meget stille OG at den er sexy som juling gjør at jeg bare må ha denne. :)

 

Jo da, det er noen fine detaljer det der, men for min del er det litt verre. Jeg syns den ser ut som en glorete osteskjærer, jeg har alt brukt 500 kroner på å få Xboxen min på trådløst nett og min harddisk på 120 GB er langt i fra full. Dessuten er den kun 16 måneder gammel og var flunka ny når den kom, med det nyeste chipssettet og alt. Med andre ord er den rimelig stillegående og "sikret" mot RROD. Også er den rød da ^_^

 

Jeg får rett og slett ikke bestemt meg. Er jo kjekt med en backupbox skulle den ene ta kvelden!

 

Glorete osteskjærer faktisk! Hehe, :p

 

Men skjønner hva du mener, jeg heller trenger jo egentlig ikke en ny X360 maskin da den jeg har nå er vel knapt 1år gammel. Men det er det med nye ting da...og som du sier, kjekt om den ene skulle ta seg en ferie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...