Øystein.F. Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Skal vi endeleg få eit flott Castlevania-spel i tre dimensjonar? Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 sweet gleder meg til dette her, catlevania er jo en utrolig kul serie. ikke det at eg noen gang har rundet noen av de gamle spillene da, men har spillt de. skal se ka karakter det får også blir det godt mulig et kjøp Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 awsome!! Castlevania har jeg altid vært fan av Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Håper virkelig dette blir bra. Castlevania har alltid hatt en egen stemning, og dette bør ikke være noe unntak. Krysser fingrene for dette Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Dette spillet ser nice ut, gleder meg Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 HOHO Castlevania var konge på snes. Alltid gøy å smashe skjelett med pisk Gleder meg til dette! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Blir mitt første Castlevania spill. Det kan bli spennende. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Har gledet meg til dette spillet i en god stund nå, og (desverre?) blir forventningene større og større for hvert bilde og hver film jeg ser. Bare at dette spillet har muligheten til å bli det første 3D spillet som yter serien rettferdighet sier sitt. Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Lurer på hvor mye dette vil ha med de gamle castlevania-spillene å gjøre. I den første traileren fikk vi ikke vite om Dracula eller Belmont-familien var med en gang ... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 E3 Trailer. Ser awesome ut! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Blir mitt første Castlevania spill. Det kan bli spennende. Samme her, jeg føler vel aller mest at jeg har gått glipp av en perle så å kaste seg på lasset nå er absolutt aktuelt, litt avhengig av spillets mottakelse. Skal det ikke også komme et 2D-spill i samme serie til Live og/eller PlayStation Network snart? Jeg mener jeg så en nyhet om det på en E3-event. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Jeg føler jeg har gått glipp av noen perler ja. Traileren jeg linket til var jo awesome. Mulig det kommer noe til Live/PSN som er et eldre spill, jeg vet egentlig ikke. Skal snoke litt rundt om det. Castlevania kommer som film til neste år. Hvis den ikke blir 18+ kommer den til å faile stort. http://www.imdb.com/title/tt0488982/ Castlevania spillet fra 1987, på NES, ble utgitt som VC spill. Castlevania Chronicles kom til PSN i 2008 i USA, men jeg vet ikke om det har kommet hit. Castlevania: Harmony of Despair er vel det du har sett tenker jeg. http://xbox360.ign.com/objects/077/077650.html Endret 20. juni 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg vil ha dette nå! Patrick Stewart er med! Driver og mimrer : For en musikk! Endret 4. oktober 2010 av Gorzun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå