Mrwax95 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hellu! Jeg har kjøpt meg iphone nå Men når jeg laster ned itunes får jeg en error som sier at jeg ikke har programmet til å installere det :S WTF! Noen som vet? Please hjelp meg :S Takk Bare se på bildet! Lenke til kommentar
SpiritOfNorway_InnleggNO Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Har du QuickTime? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Last ned programmet på nytt. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Selv om emnetittelen er mer en nok beskrivende, ser jeg helst at den kanskje modifiseres noe. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Tråden stenges siden trådstarter ikke fulgte tidligere oppfordring fra moderator om å endre emnetittel til å passe med våre retningslinjer for oppretting av tråder. En god emnetittel er viktig for at andre brukere skal forstå hva en tråd handler om før han klikker seg inn på den. Om trådstarter kommer opp med en bedre emnetittel kan han si fra til en moderator og gjenåpning vil bli vurdert. Tråden stenges. Reaksjoner på moderering taes på PM til moderatoren som postet denne meldingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg