OHJohansen Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Det er ikke så vanskelig som du tror, og du kan spare mange hundrelapper. Les saken her Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Det som er ulempen med SatBeeper er at den piper bare du får signal, men den viser ikke hvilken satelitt du får signal fra. Ettersom at det bare er frem graders forskjell på Thor og Sirius, så kan det være litt vrient å velge riktig. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg bruker ikke satbeeper, da jeg synes den er vanskelig å finne signal med den. Jeg bruker retningen og hvilken oppned grad parabolen skal ha, jeg finner ganske fort signalene da. Canal Digital er lettest å finne signalene med, har vært unden 30 sek. å finne signalene, mens Viasat har vært værre da jeg må ha en annen/gamlere tuner for å finne signalet, hatt dårlig erfaring med viasat de siste par ganger jeg har hjulpet å sette opp Viasat parabol. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 http://www.dishpointer.com/?satellite=0130 enkelt å finne retningen på de forskjellige sattelitter. <Er mange free sattelitter bare å skrive din adr Are Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg