Joachim_F Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Milestone leverer gjørmeracing med motorsykkel. Les hele saken Lenke til kommentar
Vince44 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kan de ikke bare lage et nytt Motocross Madness spill. Det hadde vært kuuult! Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Motocross madness! Haha, det hadde jeg neste helt glemt! Herregud, det spilte jeg syyykt mye Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 ar det jeg tenkte på når jeg leste overskriften, men leste feil . *skuffet* Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Samme her. Motorcross Madness var dritgøy Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg og trodde det var Motocross Madness det var snakk om. Eneste jeg forbinder med ordet Motocross. Det var utrolig gøy. Har både eneren og toeren fremdeles Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Hehe, husker jeg spilte demoen til Motocross Madness om igjen og om igjen helt til jeg ga etter og gikk og kjøpte det til 500 kroner, mer enn jeg hadde giddet å bruke på et spill nå for tida. Og jeg synes som regel "kjørespill" er kjedelige. Har det sikkert fortsatt et eller annet sted. Kanskje jeg får det til å kjøre under Win7? Endret 19. juni 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå