VEH_InnleggNO Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Neste spill i serien gir oss rollen som straffedømt tøffing. Les hele saken Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 høres kult ut tipper det blir bra Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Håper det blir bedre enn Homecoming, som var et gedigent møkkaspill i forhold til de gamle SH spillene. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Traileren så bra ut til tross for at spillet ikke minner stort om de orginale spillene. Det er jo også en ny utvikler, så det blir spennende å se hvordan de gjør det. Lenke til kommentar
SanderAKALego Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 SITAT Vegard Haug og det kommer til Xbox 360 og PlayStation 3 Da kommer de vel ikke på PC da Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Enda mer Silent Hill... Vet ikke om jeg har nerver til mer besøk i den byen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Får håpe at han ikke er en fange av den erke-amerikanske typen (flink til å slåss etc.), det er troverdige karakterer jeg forbinder med Silent Hill, og jeg håper ikke at de tar vekk det elementet. Endret 18. juni 2010 av Snurreleif Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg håper de styrer unna Pyramid Head - det var en utrolig god og ikonisk karakter, men som alle andre fiender i Silent Hill 2 var han en fysisk tilstedeværelse som et symbol på James' undertrykte følelser i forhold til sin avdøde kone. Og dermed ikke noe å putte inn i andre spill i serien for en liten skrekkbonus. Og er det noe østeuropeiske utviklere virkelig kan er det stemning og frykt. S.T.A.L.K.E.R-serien og Metro 2033 er solide bevis! Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Erkjenner ikke et silent hill spill som er utviklet av noen andre enn team silent. Alle har en franchise de er skikkelig nazi på, silent hill er min. Så klart, blir spillet faktisk bra og forholder seg til stilen til de originale 3 så kan det nok saktens aksepteres, men denne konstante utvikler-sjongleringen til sh lisensen er deprimerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå