Cloudemyx Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Andre har fablet om flere templer eller lignende. Jeg er spent uansett. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Et tempel eller to ekstra hadde vært fantastisk, men tviler på at det er det. Tror heller det er minispill som PityTheFool sier. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Et tempel eller fem hadde vært tøft, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Da har jeg svidd av 2548,- på en blå 3DS og Rayman 3DS på game.no. 2199,- for konsollen og 349,- for spillet. Desverre var de utsolgt for konsollen, men de får inn nytt parti 1. april. Men til den prisen synes jeg det er greit. Det er jo 300,- billigere enn de andre. Nesten Rayman 3DS gratis det Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 100 kr billigere enn Gamestop som fortsatt noen steder kan ta imot flere bestillinger til fredagslanseringen. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Jeg skal på besøk til min onkel i USA i starten av april. Jeg ser at 3DS er regionslåst, og på Gamer.no står det i en artikkel fra januar at: Dette vil si at spill fra ulike regioner som Japan, Europa og USA blir låst til konsoller fra disse markedene. Noen spill slippes kun i spesifikke regioner, og mange spillere har derfor benyttet muligheten til å importere disse titlene til regionfri konsoller som Nintendo DS og PlayStation 3. Dette kan bli en umulighet på 3DS. Dette betyr vel ikke at jeg ikke kan kjøpe 3DS i USA og senere kjøpe spill fra amerikanske sider som amazon.com? Eller er det eksport-forbud også? Å kjøpe 3DS i USA til 250 USD (ca 1400 kr) vs 2500 kr på Elkjøp er veldig fristende... Endret 23. mars 2011 av Nikolai Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Du kan sikkert kjøpe spill fra USA, men du må huske på frakt og toll. Selv om konsollen blir dyrere her i Norge kan du fort tjene det inn med billigere spill i lengden. Edit: Noen tall fra ign.com... Super Street Fighter IV 3DS: 8/10 Ridge Racer 3D: 8/10 Pilotwings Resort 3D: 7/10 Det lover jo bra. Endret 23. mars 2011 av PityTheFool Lenke til kommentar
ZaLaN Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Etter massevis av leting har jeg utrolig nok funnet GAMEPLAY av Rayman 3D. Her ser det ut som at frameraten og grafikken virker helt fin! I motsetning til Ngamer som klagde som noen nisser. Dessuten har jeg hørt fra flere andre hold at spillet er veldig bra, og et av de beste lanseringstitlene. Her har en jalla nettside testet de forskjellige ubisoft spillene: http://www.expertreviews.co.uk/games/1283620/ubisoft-nintendo-3ds-games-test/2 Rayman gameplay: Endret 23. mars 2011 av ZaLaN_NOR Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er det noen negative sider ved 3DS'en kontra DSi XL? Kan 3DS spille alle mine gamle spill? Noen som vet om Gamestop eller lignende butikker har planer om å kjøre byttehandel (bytte mot 3DS + mellomlegg) ? Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 gamestop har en slik kampanje gående ved forhåndsbestilling. sjekk nettsidene deres. og ja. den kan spille tidligere ds spill men da kun i 2D selvsagt ser virkelig frem til imorgen. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er det noen negative sider ved 3DS'en kontra DSi XL? Dårligere batteritid. Kan 3DS spille alle mine gamle spill? Den kan spille alle gamle DS-spill iallefall. Noen som vet om Gamestop eller lignende butikker har planer om å kjøre byttehandel (bytte mot 3DS + mellomlegg) ? Gamestop kjører en slik kampanje, men jeg husker ikke hvor mye de gir for de gamle DS-ene. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ok, den er grei, takker for svar Gjør ikke noe om hvor mye jeg får igjen, så lenge det er noe ihvertfall. Evt hvis jeg syns det blir for dårlig deal, kan jeg bare bytte DSi Lite'en min istedet, for den har jeg ihvertfall ikke bruk for lengere =P Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Gamestop kjører en veldig bra kampanie, du får igjen 1100,- for din DSi XL. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er det noen negative sider ved 3DS'en kontra DSi XL? Dårligere batteritid. tviler på at batteritiden er dårligere om du spiller vanlige ds-spill. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Gamestop kjører en veldig bra kampanie, du får igjen 1100,- for din DSi XL. Wow, så mye! :o Da blir dette ett lett bytte tviler på at batteritiden er dårligere om du spiller vanlige ds-spill. Quote: iTavisen: "Selv uten 3D-effekt går 3DS raskt tom for strøm, det tar kanskje rundt fire timer." :rolleyes: For min del er det kun snakk om spilling på togtur (1 time), så ingen problemer der, spiller jeg hjemme bruker jeg ladern såklart. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 3ds har et batteri på 1300 mah, de andre dsene har på rundt 1000 mah. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det er allerede kommet batterier til 3DS fra tredjeparer som Nyko, så gode tredjeparts batterier burde ikke være så vanskelig å få tak i om en måned eller to. Godt mulig før også om man leter litt. Men for min del trenger jeg ikke batteri i de aller fleste tilfellene, om jeg skulle gjøre det er det neppe vanskelig å koble til strøm for å ladde litt nå og da. Jeg tror problemet er det samme som med android og iphone telefoner. Batteritiden er ganske lav, men med så bra skjerm og så mye tull som krever strøm er det vanskelig å få et bedre batteri om man vil beholde størrelsen. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Du kan sikkert kjøpe spill fra USA, men du må huske på frakt og toll. Selv om konsollen blir dyrere her i Norge kan du fort tjene det inn med billigere spill i lengden. Pris i canadiske dollar i en av butikkene linket til her på forumet er ca 230 kr for nye spill. Selv med frakt og toll tror det det kan lønne seg? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Vet dere om man kan forhåndsbestille på gamestop dagen før release? Det står at det bare går frem til dagen før, men jeg synes å huske at det funka å gjøre dagen før. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Elkjøp selger 3DS til 1995,- idag! http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spillkonsoll/NINTENDO3DSAB/nintendo-3ds-aqua-bla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå