Cloudemyx Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Master Quest er en modifisert utgave av Ocarina of Time og fulgte med Wind Waker på GameCube. Det er nesten det samme spillet, men grotter er bygd opp annerledes, til å være mer vanskelig. Endret 6. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Takker, da får jeg vel sette av sommeren og høsten. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg skal ha det. Har de sagt noe om hva de har gjort med musikken i OoT? Ser for meg at de har tatt originalsangene og bare pusset de opp litt. I Final Fantasy remakene på DS og PSP, så ble jo musikken litt fornyet. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Beklager dobbelpost! Prøvespill Nintendo 3DS på Hard Rock Cafe. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Gleder meg sykt til 25. mars. Skal definitivt troppe opp og kjøpe meg en 3DS. Nintendo DS har sykt mange fete spill og 3DS kommer nok ikke til å bli et unntak. Jeg håper bare at det fortsetter å komme fete 2D (sprite-baserte) spill til 3DS også, ikke bare 3D-spill. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 De vil ikke akkurat slutte å lage spill til DS over natten, så du trenger nok ikke bekymre deg for det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Enkelte spill blir jo tilogmed utgitt på PS2 enda, så det er ikke noe å bekymre seg over. Jeg tror muligens det blir svart 3DS på meg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Vel, jeg synes den Blue Aqua er litt fin og da. Hadde Gamer en artikkel om hvilke spill som ble lansert samme dagen? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det blir Rayman 3D og Splinter Cell på meg i første omgang. De andre spillene som kommer ved release må jeg nesten lese anmeldeser av før jeg kjøper. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Av nysgjerrighet: hvorfor Splinter Cell? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Egentlig bare fordi jeg liker den serien veldig godt, og da spesielt de tre første spillene. Har ikke satt meg så mye inn i Splinter Cell 3D, men jeg håper det innvolverer sniking, distrahering av fiender og slikt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hehe. Jeg vet jo ikke noe om spillet men av erfaring så er jo lanseringsspill av ubisoft showelware og raske porter (jeg skal likevel ha rayman 3D). Nå er riktignok teknologien bedre (i forhold til gammel ds). På spotify har soundtracket til Splinter Cell 3D dukket opp, og det er en remixplate av chaos theory sitt soundtrack. Så kanskje det vil være snakk om en remake av det spillet? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det ser ut som at du har rett. http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spill-nintendo-3ds/3DSPLINCCHAOS/splinter-cell-chaos-theory-3ds og http://en.wikipedia.org/wiki/Splinter_Cell:_Chaos_Theory Men det gjør forsåvidt ikke meg noe, er lenge siden jeg har spilt gjennom det nå. Og om ikke jeg husker feil så er det det spillet i serien jeg likte best. Håper bare portingen har gått greit. Kanskje jeg skal lese anmeldeser først og se hva de mener om akkurat det? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg vil gjøre det, men spillet frister for min del og. Problemet jeg ser for meg er at jeg sikkert ikke vil ha så mange å spille coop med (som spillet sikkert vil ha). Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 De vil ikke akkurat slutte å lage spill til DS over natten, så du trenger nok ikke bekymre deg for det. Neida, jeg skjønner det, men problemet er at jeg ikke har DS lenger (den ble frastjålet en gang jeg var på ferie ) og så gidder jeg ikke kjøpe DS igjen nå som 3DS kommer. Så derfor håper jeg det kommer nok av fete 2D spill til 3DS også. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Trist at du fikk frastjålet DSen. Men det jeg menter er at de vil fortsette å lage spill til DS, og du vet vel at DS-spill er kompatible med 3DS? Så vil du ha 2D spill er det bare å kjøpe spill til DS. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Trist at du fikk frastjålet DSen. Men det jeg menter er at de vil fortsette å lage spill til DS, og du vet vel at DS-spill er kompatible med 3DS? Så vil du ha 2D spill er det bare å kjøpe spill til DS. Ah, selvfølgelig! Tenkte ikke over at den var bakoverkompatibel. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Zelda OoT 3DS vil, i tillegg til Master Quest, også få noe helt nytt innhold. Spennende å se hva det kan være. http://www.eurogamer.net/articles/2011-03-11-ocarina-of-time-3ds-adds-new-content Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Det er garantert noe 3D greier. Sikkert minispill og sånt, men jeg håper på vanlige quester også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå