LarZen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg har akkurat forhåndsbestilt til 1725 kr.. tror den blir helt rå!!!!!!!!! Unnskyld... 1517 kr!!! Det var jo en fin pris, hvor da? Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 På biit.no:-) Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 På biit.no:-) Nå skal ikke jeg være "party pooper" her, men du vet at biit.no kun er en butikk som lar deg kjøpe fra amazon.co.uk? Så hvis jeg ikke tar feil(selvom det er veldig mulig at jeg gjør) så vil jeg tro du kommer til å få toll på den hvis du ikke er heldig. Men det blir vel sikkert uansett billigere enn her til lands, hvor de skal ha skjorta for den Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det er bare over en viss sum som du må tolle inn for.. jeg har snakket med de,så ingen problem:-) men takk for advarselen.. Hehe Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det er bare over en viss sum som du må tolle inn for.. jeg har snakket med de,så ingen problem:-) men takk for advarselen.. Hehe Jammen daså ^^ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det er bare over en viss sum som du må tolle inn for.. jeg har snakket med de,så ingen problem:-) men takk for advarselen.. Hehe Varer under 200kr og private gaver inntil 1000kr er toll og avgiftsfrie. Produktet du har bestilt er dessverre ingen av delene og du burde forbedrede deg på å betale noe mer Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 I såfall så går nok det veldig bra!!:-) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jada, regna litt på det og du kommer nok rimeligere ut en om du hadde kjøpt i Norge Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Veldig bra:-) da får vi se hvor mye det ender på:-) Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 bare synd om det skulle gå galt med maskinen da.. ps. hva pokker skal jeg med en maskin som kan avspille gbatitler? Not for me.. Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Nei nei,men ingen som spurte deg heller:-) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Men Virtual Console skal han ha, tullingen. Endret 22. februar 2011 av PityTheFool Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ler.. ja er det ikke alltid noen sånne???ler Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Men Virtual Console skal han ha, tullingen. hæ? har jeg snakket noe om virtual console?? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ta nå ikke alt så seriøst, da. Men det er veldig mange som mer eller mindre krever VC, selv om de gir blaffen i at det ikke er støtte for GBA lengre. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Velger heller å betale litt mer og få konsollen på release datoen, kontra å spare penger og risikere å få den en til tre uker etter. Også blir det en del styr hvis det skjer noe med maskinen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Kult! Selv om jeg har Master Quest fra før er det veldig greit å få det med her også. Blir nesten som to spill i ett, da de forskjellige dungeons er helt annerledes designet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Um... hva er master quest? Vet det fulgte med i en collector's editon eller noe sånt, men har ikke peiling på hva det egentlig er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå