cuberen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Som vanlig ingen deal for de med gammel DS. Jaja, blir vel litt vel mye å forvente. Btw Er vel kanskje fake? Dessverre fake, hadde vært knall med en slik en... Fake Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Vente på hack? Er dere seriøse? Dette er jo tidenes råeste bærbare spillkonsoll.. Man får ALT.. Nintendo's kvalitetsspill + full tredjepartsutviklerstøtte + god grafikk + 3D + skikkelig online-løsning... Jeg kjøpte nettopp en DSi XL til 1600,- og følte det var 100% verdt pengene. En splitter ny 3DS til rundt 2000-2200 er jo ikke dyrt. Man må jo regne med såpass. Forhåpentligvis er Nintendo's anti-piratløsning i 3DS så god at de aldri får samme problem som med DS der piratkopiering "drepte" tredjepartsstøtten. Nei, dette er kjøp på første dag. Uten tvil. pga regionslås så er dette hat for meg siden jeg pleier å importere spill. Så derfor vente på hack... Hvilke spill til 3DS er det du ønsker å importere som ikke kommer i europeisk versjon da? Ikke at jeg ikke tror på deg, men hvis det er så viktig for deg å ha titler tidlig (jeg regner med at dette er hvorfor du importerer?) - så synes jeg det må være smartere å kjøpe hardwaren ved lansering + europeiske spill enn å sitte i månedsvis i uvisshet og vente på en eventuell hack for så å importere kanskje de samme (nå gamle) spillene? Når det gjelder DS så har jo den europeiske lokaliseringen vært god de siste par årene. Flere titler har kommet ut her, som aldri kom ut i USA, f.eks. CiNG's siste mesterverk Last Window. Og det har sjelden vært lang ventetid fra amerikansk til europeisk utgivelse. Jeg føler import-argumentet på DS/3DS er utdatert og for sistnevnte i alle fall ekstremt prematurt i og med at 3DS faktisk slippes i Europa (et par dager) før USA og at vi ikke vet hvilke titler som kommer når til hvilke territorier ennå. Har du hørt om et spill kalt "999: 9 Hours, 9 Persons, 9 Doors"? Det er et av favorittspillene mine denne generasjonen uansett konsoll, men det har så vidt jeg vet ikke kommet ut i Europa ennå. Jeg importerte fra USA etter en glimrende karakter på ign.com. Hva med Giana Sisters DS? Jeg importerte fra Tyskland flere måneder før det kom til Norge. Lufia: Curse of the Sinistrals? Glimrende steampunik-remake av Lufia 2 og har ikke kommet til Europa. Alt er til DS, men det blir garantert spill til 3DS som ikke kommer til Europa med det første. Endret 2. februar 2011 av PityTheFool Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 ingen bombe, men da er det offisielt at det kommer super mario til 3dsen også Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Da har Komplett.no lagt ut litt ting.. http://www.komplett....arch.aspx?q=3ds Platekompaniet er oppdatert også nå http://www.platekompaniet.no/spill.aspx?1282 Endret 15. februar 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Noen som kjenner til Asphalt-serien? Jeg kjenner den ikke i det hele tatt, men har fått med meg at det er biler og motorsykler. Skal laste ned Asphalt til androiden min i natt, så vi får se i morra hvordan det er. (Android-versjonen er gratis, btw. Så vidt jeg vet.) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg greier ikke bestemme meg for hvilken farge jeg vil ha. Den svarte er jo enkel og nesten alle konsollene mine er svarte, men den Aqua Blue er jo fin den også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) I og med at dette er en håndholdt konsoll og derfor ikke må gli inn med blant annet tv-benk, salongbord, sofa osv, så går jeg for en med farger. Min DSi er turkis, mens min DSi XL er vinrød, så ser for meg at jeg går for den blå eller en annen farge om det kommer. Veldig spent på elkjøp og hva slags pris de legger seg på. Endret 16. februar 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Jeg har sort PC, sort PS3, sort xboks håndkontroller til PC'n, sort telefon, sort Wii håndkontroller og sort gitar, så det blir vel sort 3DS også. Wii'en er hvit, men har så mange Iron Maiden-klistremerker at den er kullsort i sjelen. Edit: Jeg har spilt noen runder Asphalt på androiden og ble svært interessert i mer. Har ennå ikke fått åpnet motorsykler (om de da er med i android-utgaven), men resten var knall. Litt uvant å styre med å dreie mobilen, men det gikk helt fint med litt trening og mindre sensitivity. 3DS-versjonen skal garantert sjekkes. Ridge Racer 3DS sre ikke ut til å bli noe bra, men kanskje Asphalt 3DS kan bli det? Endret 17. februar 2011 av PityTheFool Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hvor er det best å forhåndsbestille? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Det er neppe så stor forskjell. Prisen vil nok bli den samme over alt. Det eneste tilbudet jeg har sett er GameStop som gir en relativt bra avslag om man leverer inn en DS og forhåndsbestiller. Men hvorfor i all verden skal man det? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 hva skal man med to maskiner? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hvorfor skal man absolutt kvitte seg med en bare fordi man får en til? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 fordi konsoller er dyrt og man sparer 800 kroner. Noe poeng å ha en maskin liggende med støv på i skuffen? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Men 3DSen støtter ikke GBA. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Dummeste du gjør er å selge eller bruke disse innbytte "kampanjene" som Gamestop har...du kaster penger i dass. Ja du sparer på det nye produktet men i det store bildet ikke. Om du er i skikkelig penge krise så er det en "grei" løsning...ellers styr unna mener nå jeg. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg kan ikke fordra å bytte inn spill osv, syns det er helt grusomt, men nå blir det gjerne noe bytting når man desverre ikke har noen fast intekt enda. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Men 3DSen støtter ikke GBA. Jeg håper 3DS vil få en slags butikk der Nintendo legger ut GBA-spill som du kan kjøpe og laste ned, på samme måte som Wii har med VC. Det er noen GBA-spill jeg gjerne skulle spilt, deriblant Mario & Luigi: Superstar Saga. Jeg mener til og med at jeg har lest noe om akkurat det, så får håpe det stemmer. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ja, 3DS får en egen Virtual Console akkurat som Wii og DSi. Ingen spill er bekreftet ennå (så vidt jeg vet), men det går mange rykter om Metroid 2 og Kid Icarus 2. Men det er noe eget med å ha en fysisk kopi av spillene. Jeg kommer til å holde på det så lenge som mulig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Enig der, jeg liker også best å ha spillene mine i fysisk utgave. Elkjøp og Lefdal har nå også lagt ut 3DS. Skuffende nok legger de seg på samme pris som de andre nettbutikkene, 2495,-. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewStandardCatalog-Start?CatalogCategoryID=nhoKeQuvWxAAAAEn1zZ94OGk&WFSimpleSearch_NameOrID=&SortingAttribute_filtration=ProductListPrice-asc&ifFilterNumberGroup=&FilterGroup=Konsollnavn&SelectedAttribute=Nintendo+3DS&group_ProductListPrice=&numberFrom_group_ProductListPrice=&numberTo_group_ProductListPrice= Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg har akkurat forhåndsbestilt til 1725 kr.. tror den blir helt rå!!!!!!!!! Unnskyld... 1517 kr!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå