Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden!!

Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste iallefall at prisen her blir omkring 2500kr, og trur neppe elkjøp trykker den ned i 1999kr med engang.

Uansett er 1999kr mye for en liten duppeditt. Faktisk dyrere enn en 250gb xbox 360 slim som ligger på 1888kr nå.

Er ikke helt fan av 3d teknologien heller. Eneste som pirrer, er at den får eksklusive spill.

Endret av Barliman
Lenke til kommentar

Som en gamer så blåser jeg nok langt i hva den koster, blir kjøpt så fort som mulig. Regner med at Elkjøp kommer til å ha en fin pris på denne på lansering.

Og klipp som dette gjør nok at jeg hadde glatt betalt enda mer for 3DS... :p

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

har gledet meg ganske til denne, men regionlås og høy pris gjør at dette ikke blir noe kjøp på lanseringsdagen for min del. Som mange andre så kommer jeg til å vente på en hack som fjerner regionslåsen og at prisen går ned før jeg kjøper det.

Lenke til kommentar

Vente på hack? Er dere seriøse? Dette er jo tidenes råeste bærbare spillkonsoll.. Man får ALT.. Nintendo's kvalitetsspill + full tredjepartsutviklerstøtte + god grafikk + 3D + skikkelig online-løsning... Jeg kjøpte nettopp en DSi XL til 1600,- og følte det var 100% verdt pengene. En splitter ny 3DS til rundt 2000-2200 er jo ikke dyrt. Man må jo regne med såpass. Forhåpentligvis er Nintendo's anti-piratløsning i 3DS så god at de aldri får samme problem som med DS der piratkopiering "drepte" tredjepartsstøtten.

Nei, dette er kjøp på første dag. Uten tvil.

Lenke til kommentar

Vente på hack? Er dere seriøse? Dette er jo tidenes råeste bærbare spillkonsoll.. Man får ALT.. Nintendo's kvalitetsspill + full tredjepartsutviklerstøtte + god grafikk + 3D + skikkelig online-løsning... Jeg kjøpte nettopp en DSi XL til 1600,- og følte det var 100% verdt pengene. En splitter ny 3DS til rundt 2000-2200 er jo ikke dyrt. Man må jo regne med såpass. Forhåpentligvis er Nintendo's anti-piratløsning i 3DS så god at de aldri får samme problem som med DS der piratkopiering "drepte" tredjepartsstøtten.

pga regionslås så er dette hat for meg siden jeg pleier å importere spill. Så derfor vente på hack...

Lenke til kommentar

Den er forventet å koste nærmer 3000 i Norge....

Lenke til kommentar

Den er forventet å koste nærmer 3000 i Norge....

2499 på CDON, MPX og Game nå. Ganske overbevist om at Elkjøp kommer til å gå lavere enn dette. 2499 er hvertfall den prisen man kan sikre seg 3DS til i dag.

Lenke til kommentar

pga regionslås så er dette hat for meg siden jeg pleier å importere spill. Så derfor vente på hack...

Hvilke spill til 3DS er det du ønsker å importere som ikke kommer i europeisk versjon da? Ikke at jeg ikke tror på deg, men hvis det er så viktig for deg å ha titler tidlig (jeg regner med at dette er hvorfor du importerer?) - så synes jeg det må være smartere å kjøpe hardwaren ved lansering + europeiske spill enn å sitte i månedsvis i uvisshet og vente på en eventuell hack for så å importere kanskje de samme (nå gamle) spillene? Når det gjelder DS så har jo den europeiske lokaliseringen vært god de siste par årene. Flere titler har kommet ut her, som aldri kom ut i USA, f.eks. CiNG's siste mesterverk Last Window. Og det har sjelden vært lang ventetid fra amerikansk til europeisk utgivelse. Jeg føler import-argumentet på DS/3DS er utdatert og for sistnevnte i alle fall ekstremt prematurt i og med at 3DS faktisk slippes i Europa (et par dager) før USA og at vi ikke vet hvilke titler som kommer når til hvilke territorier ennå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Syns det var litt lame at de med den første DS'en ikke får noe, selvom jeg ikke har denne, jeg har DS Lite men for 500 spenn så trur jeg at jeg beholder den igrunn...den Zelda 3DS'en var relativt lekker må jeg si...fake eller ikke.

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...