Mr. Pants Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Mmmm. Resident Evil Revelations ser fantastisk ut. Det er litt merkelig at det ser bedre ut enn Nintendos 3DS-spill, men jeg klager ikke jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Mmmm. Resident Evil Revelations ser fantastisk ut. Det er litt merkelig at det ser bedre ut enn Nintendos 3DS-spill, men jeg klager ikke jeg. Hva mener du? Det er jo et 3DS spill, er det ikke? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hva mener du? Det er jo et 3DS spill, er det ikke? Ja? Og det ser bedre ut enn Nintendo sine 3DS-spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hva mener du? Det er jo et 3DS spill, er det ikke? Ja? Og det ser bedre ut enn Nintendo sine 3DS-spill. Åh, du mener Nintendos egne spill ja. La ikke merke til -s-en i innlegget ditt som jeg quotet. Bare glem det da, min feil Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Mmmm. Resident Evil Revelations ser fantastisk ut. Det er litt merkelig at det ser bedre ut enn Nintendos 3DS-spill, men jeg klager ikke jeg. Ser ikke helt hvordan du trenger å sammenligne. Nintendo bruker sjeldent å presse maskinvaren i sine spill, annet enn hovedspillene til Mario og Zelda. Dessuten bruker også Capcom sikkert sin Framework-motor som bruker shadere ganske betydelig. Mens Nintendo er veldig selektive når det gjelder å ta i bruk slikt. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Sammenlignet med den første DS'en er det en betydelig forskjell. Det er få DS-spill som ser bedre ut enn Nintendogs, Mario Kart DS, Metroid Prime Hunters eller Phantom Hourglass/Spirit Tracks. Nintendo var også den eneste utgiveren som ga ut et kompetent 3D-spill(Super Mario 64) da maskinen ble lansert. Mario Kart 3DS, Paper Mario og Nintendogs & Cats ser ikke ut til å pushe hardwaren noe særlig. Den nye storsatsingen, Kid Icarus Uprising, er heller ikke en grafisk perle sammenlignet med Resident Evil. Jeg ser dog poenget ditt med Framework-motoren. Capcom har en stor fordel på den fronten. Nå er riktignok ikke 3DS i den samme situasjonen som DS var i for 6 siden. Det virker som om tredjepartsutgiverne nærmest står i kø for å utvikle spill til 3DS. Dermed er også sjansen større for at spillene gis høyere budsjett. Det er ikke overraskende, men jeg synes fortsatt at det er litt merkelig. Nintendo har i mine øyne alltid vært blant de som har pushet Nintendos konsoller mest. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Litt for dyr min smak, så eg avventer kjøpet en stund Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kan forhåndsbestille fra cdon.com for 2200,-. Men om du får den til den prisen er jo en annen sak. http://cdon.no/spill/spillkonsoller/nintendo_ds/ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 2200kr høres sannsynlig ut. Jeg blir overrasket dersom prisen stiger over 2500kr. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 God sjanse for at Elkjøp går for 2199. Men jeg venter på å forhåndsbestille til jeg vet hvilke farger som kommer til Europa. Vi får sikkert vite det kort tid etter lanseringen i Japan. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvis prisen legger seg rundt 2000-2200 tror jeg at jeg går for et kjøp. Kjenner jeg Nintendo rett, ser vi nok en "ny" versjon av 3DS etter et par år.... Spørsmålet er om jeg gidder å vente? (Nei) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tror nok vi får se en del versjoner av denne konsollen også, slik som med DS. Større skjerm, en eller annen finesse de bruker som unnskyldning til å lansere en ny versjon. Skjønner de godt dog, de tjente vel enormt på de forskjellige DS-ene som ble lansert. Selv skulle jeg ønske at 3DS kunne hatt like stor skjerm som DSi XL helt fra begynnelsen, men da går de jo glipp av en del penger. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.nintendoeverything.com/54116/ Dette blir så bra Har gledet meg helt siden denne maskinen ble annonsert og jammen gleder jeg meg enda mer når jeg så disse gameplayfilmene av diverse spill!!!! Nintendo klarer å fange meg enda en gang! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Med tanke på alle de spillene som er bekreftet til den, så er den et must for meg. Håper den kommer i svart med en gang her. Jeg så noe nyss om noen spill som var bekreftet til å slippe samtidig med maskinen. Har noen ev oversikt over disse, eller er det bare noe jeg har drømt? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Tror nok vi får se en del versjoner av denne konsollen også, slik som med DS. Større skjerm, en eller annen finesse de bruker som unnskyldning til å lansere en ny versjon. Skjønner de godt dog, de tjente vel enormt på de forskjellige DS-ene som ble lansert. Selv skulle jeg ønske at 3DS kunne hatt like stor skjerm som DSi XL helt fra begynnelsen, men da går de jo glipp av en del penger. Om jeg ikke husker helt feil så er størrelsen slik den er pga. at det ikke fantes større 3D-skjermer av den typen. Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Er det noen forskjell mellom NDS XL og N3DS ? utenom 3d selvklart. Får NDS vanlig versjon av zelda OOT ? Noen fordeler på nett ? Bedre hardware som vil vise seg på alle spill ? Endret 18. januar 2011 av Barliman Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Er det noen forskjell mellom NDS XL og N3DS ? utenom 3d selvklart. Får NDS vanlig versjon av zelda OOT ? Noen fordeler på nett ? Bedre hardware som vil vise seg på alle spill ? xl er som en gammel ds, men med større skjermer. 3ds har mye bedre hardware, + en del andre nye funksjoner. det er en helt ny maskin, 3ds spill (som ocarina of time) vil ikke funke på gamlere dser. for å se hvordan grafikken er så har sikkert gametrailers noen filmer du kan sjekke, og så er det noe greier i morgen, hvor de skal avsløre EU lauch/lauchspill, og sikkert noe mer. Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Konferansen til Nintendo er bare 3 kvarter unna nå, der det er ventet at vi får vite utsalgspris, launch-dato og hvilke spill som kommer på launch. Konferansen skal også streames. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg skal ha den, men det blir vel ikke kjøp på slippdagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå