Schreiber Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det går mange rykter om at den kommer i november i Japan og rundt mars for resten av oss. Selv har jeg forhåndsbestilt sort 3DS og Resident Evil, og gleder meg som en unge til den kommer. Jeg kjøpte DS fordi jeg kjedet meg, men den har blitt favorittkonsollen min. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg gleder meg vannvittig mye til å prøve Ocarina of Time igjen! Oppdatert grafikk, 3D og håndholdt? Jatakk! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kan ikke gjøre annet enn å glede seg. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg vil ha! Men det virker jo som den skal bli så forbanna dyr! Uff og uff...vet ikke helt hva jeg skal gjøre, selvom Ocarina of Time og MGS snake eater frister noe grusomt! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Ja prisen er litt stiv, men jeg tror ikke det skremmer meg vekk fordi jeg har lagt av nesten 40k til neste år på spill o.l Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Regner med at det blir noen staselige innbyttetilbud på GameStop. 1500,- sammen med en DSi og et par spill? Count me in! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det er i så tilfelle kjipt om det blir bare innbytte med DSi, for jeg har Lite... Jeg har lyst på den i svart, selvom den blå/grønne/turkise/???? fargen er stilig den også. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Blir nok å kjøpe en 3DS ja, Nintendo har egentlig ikke helt min type spill men det blir den første maskinen hvor en ikke trenger briller for å oppleve 3D. Det må jeg jo bare være med på... Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Regner med at det blir noen staselige innbyttetilbud på GameStop. 1500,- sammen med en DSi og et par spill? Count me in! Jeg vil nesten ikke bytte inn min DSi XL da jeg ga 1700kr for den og den har større skjermer enn 3DSen har Kansje håpe på å bytte inn min DS Lite Silver da mot en 3DS, mellomlegget blir 1200kr må også levere 2 DS spill , selvsagt et kjøp viss det skjer såklart Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hvis game eller gamestop eller noe lignende kommer med et tilbud hvor man kan bytte inn DS lite så skal jeg vurdere det, selvom jeg egentlig ikke har lyst til og bytte vekk min DS Lite Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nintendo 3DS skal kjøpes, uansett pris. Bare se på alle spillene som kommer til den folkens. Star Fox 64, Mario Kart og Zelda: OoT er verdt det alene. I tillegg kommer vel pokemon Black/White rundt samme tid. Ahh, klarer ikke vente!! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tror ikke jeg har hjertet til å bytte bort en konsoll. Blir litt det samme som med spillene mine. Blir nok å kjøpe den som vanlig. Og kjøpe den skal jeg, uansett pris, da det er så utrolig mange spill jeg ser frem til på den. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Men siden jeg har begge de 2 så har jeg hjerte til å bytte DS Lite vekk Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nintendo 3DS skal kjøpes, uansett pris. Bare se på alle spillene som kommer til den folkens. Star Fox 64, Mario Kart og Zelda: OoT er verdt det alene. I tillegg kommer vel pokemon Black/White rundt samme tid. Ahh, klarer ikke vente!! Litt teit at B&W kommer samtidig. Da ender man opp med et strukket bilde eller sorte linjer siden den øverste skjermen på 3DS er breere enn den på DS/Lite/i/XL. Håper GameFreak la inn en bredskjermmodus også Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Håper at utvalget av farger er bedre i Europa, for jeg liker den røde og svarte best. Nå er ikke tradisjonen på min side sånn sett. Om vi ser andre farger ved lansering i USA blir jeg mer positiv, for da vil jeg trolig importere den istedet (om den ikke kommer til Europa i den fargen). Ellers er 3DS allerede meget lovende både med tanke på spill og funksjoner. Lang mer enn hva DS var selv etter 1 år. 3DS kommer til å selge i bøtter og spann. Og jeg blir sikkert lengst framme i køen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg kan ikke huske å ha lest noe særlig negativt om 3DS, hvis noe i det hele tatt.. er dette en av de gangene alle spillere er enige om at en ny maskin bli kickass uansett selskap bak? I så fall er det veldig bra. Og veldig mye bedre for Nintendo. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Åh det kommer sikkert noen tapere og rakker ned på den. :rolleyes: Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 He he. Bare vent til Sony annonserer PSP2. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Trokke Sony PSP2 eiere vil rakke ned på 3DS Rakker ikke ned jeg fordi jeg skal nok ha både PSP2 og 3DS, men andre kansje, hvem vet Endret 30. september 2010 av Toman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå