vikingkylling Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Litt få kommer vel ann på hva du liker. Jeg har tolv, tretten spill så langt, minst. Pluss en hel drøss til DS. Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Trodde jeg daua da jeg først så de grufulle stick addon modulen til 3ds Himmel det lukta fært en redisigna 3DS fra nintendo (som de har avvist ) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Her finner du billige spill på elkjop.no. Super Mario 3D Land, 299,- Mario Kart 7, 299,- Gjelder kun denne supersøndag! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Da går jeg glipp av dette tilbudet også da... Lommebok+kort ble stjålet forrige uke, så får ikke brukt "kort på nett" metoden, år bare en feilmelding når jeg prøver direktebank, og jeg er tydeligvis ikke gammel nok til å betale med faktura... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Var det noen andre her som ikke fikk Super Mario Land 3DS av elkjøp idag? Jeg fikk det ikke, de har jo levert kongebra dette året, men akkurat dette spillet neida... Kjenner at sjela mi er lei seg , I need new Mario games naow. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Lanseringen er ikke den attende. Tjuefemte, det er dagen du må gå på elkjøp. Endret 18. november 2011 av fnwilborn Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Rettelse, ny feil kommer: Spillkalenderen til Gamer sier den tjuefemte, jeg ser at elkjøp sin tilbudsavis sier den attende...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Spillet skal være i butikkene i dag. Min kopi fra platekompaniet lå i postkassen i går, har nesten fullført det allerede. Er ikke et særlig langt spill dette... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg forhåndsbestilte det fra play.com. Det ble postlagt for fire dager siden, så jeg får det nok først rundt den tjuefemte åkke som... Bryr meg ikke at det evt ikke er så langt. Jeg har aldri klart å fullføre et eneste Mario-spill, de er for vanskelige for meg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Spillet skal være i butikkene i dag. Min kopi fra platekompaniet lå i postkassen i går, har nesten fullført det allerede. Er ikke et særlig langt spill dette... Det spørs hva du mener med å fullføre. Tar du alt 100% Liten spoiler. Har ikke spillet selv, men når du fullfører World 8 vil du få en Special World eller noe sånt. Fullfører du det første brettet der får du Luigi som spillbar. Det i seg selv er morsomt nok, men i Save-listen (eller noe sånt) ser du fem stjerner. Alle har forskjellig kriterier, og blandt annet må du gå gjennom hele spillet på nytt med Luigi. For ikke å snakke om å måtte hente samtlige hemmelige mynter i samtlige brett for en annen stjerne. Det kan nok ta litt tid. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Så vidt prøvd spillet, driver å oppdaterer softmodden jeg har på Wii'en min for å spille et nytt, originalt spill... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Fikk endelig tak i Super Mario 3D Land. Posten klarte ikke å levere dette igår, og heller ikke idag så jeg plukket det opp på min nærmeste Elkjøp Endret 19. november 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Tok det med meg fra byen i går jeg, er på 5. verden. Tar med alle myntene underveis. Har stoppa opp på 5-2, finner ikke den første der. Bare å fortsette å lete mao. Endret 19. november 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er 3d effekten skadelig for øynene, kan det ha en negativ langsidig effekt ? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Nei og nei. Kan bli noe slitsomt for nybegynnere og hvis man er utsatt for 3D effekten i lengre perioder. Men ikke noe utenom det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Okay Prøver å finne ut om jeg skal gå for en Ps3 eller 3ds Endret 8. desember 2011 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Er 3d effekten skadelig for øynene, kan det ha en negativ langsidig effekt ? Ikke det jeg vet, men det er veldig mange som ikke tåler 3D. Ca 20++% får varierende grad av ubehag, 20++% kan ikke se 3D skikkelig, og resten kan se 3D slik det skal sees. Jeg har 3DS, men bruker sjelden 3D-effekten, fordi jeg hører til den første kategorien. Avatar 3D var et mareritt å se, ble skikkelig uvel og sliten. Mario 3D Land med 3D var lik sterke smerter i øynene etter 20-30 min. Men heldigvis kan man spille spillet uten 3D-effekten mesteparten av tiden. Endret 10. desember 2011 av fnwilborn Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Er stor fan av 3D kjøper bare 3D bluray filmer 3D på 3DS er vel 3D light i mine øyne, sweet spot er så lite at exs med mario kart 7 blir det fort litt i ufokus og blurry når man blir litt iverig online synd nintendo ikke inkluderte en øye tracking på 3DS som flere pc brilleløse 3D monitorer bruker for å ha kontroll på 3D sweeet spot hele tiden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kunne vært foruten hele 3D opplegget.. Til noe annet, har tittet på div. spill å starte med - Zelda - Street Fighter - Super Marior 3d Land - Mario Kart 7 - Rayman - Starfox Hvis du skulle valgt to av disse, hvilket ville det være og hvorfor? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Jeg har ikke 3DS selv, men skulle jeg ha kjøpt to av de spillene så hadde det blitt Mario Kart 7 og Super Mario 3D Land. Mest pga at de er nye spill, og ikke nye versjoner av gamle klassikere. Ocarina of Time er dog et av tidenes beste spill, så 3DS-versjonen er også et knallbra alternativ. Jeg har spilt gjennom OoT flere ganger før, men jeg kommer sikkert til å kjøpe 3DS-versjonen likevel. Endret 11. desember 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå