vikingkylling Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 "drager og undervannspropeller til lange hopp og dykk i sjøer." Drager? Heter det ikke hanglider lengre? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Synes Mario Kart er best i split-screen med kompiser, så MK på 3DS er ikke noe jeg ser sånn veldig frem til. Kommer nok uansett til å kjøpe det, og det ser jo for all del veldig artig ut. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Er det noen av dere som har registrert dere for ambassadør programmet som har tilgang til noe på eshop? Jeg har i allefall ikke tilgang til noe enda =) Vil spille Mario! *Glem det! Fant ut av det. Sto et notis under new på eshop om hvordan man skulle få tilgang til spillene =)* Endret 1. september 2011 av Positive Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ja, har lastet ned Zelda 1 og 2, Super Mario Bros 1, Ice Climbers, Metroid og Donkey Kong Jr allerede, og skal ta de andre i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Review - Star Fox 64 3DS - Eurogamer: 8/10. *Ønske seg til bursdag* Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Var digg vi fikk spillene idag, nå er vi Nintendo 3DS Ambassadors! Neste nå er GBA spillene, Super Mario 3D Land og Mario Kart 7 som er på lista mi! Endret 1. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ikke Paper Mario, kid Icarus, Zelda: Four Swords og StarFox? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Zelda: 4 Swords er vel gratis, så det er vel på alles liste Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Ikke Paper Mario, kid Icarus, Zelda: Four Swords og StarFox? To av disse titlene kommer vel neste år am I right? Tenker selvfølgelig på dette året Endret 1. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Noen som vet om SNES-spill kommer til VC? La inn Zelda og Zelda II, samt Wrecking Crew i dag.. Var mange favoritter fra min barndom der! Ice Climber var spillet som fulgte med når jeg kjøpte (fikk) min NES! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Snes-spill er ikke bekreftet, men Super Mario Advance 3: Yoshi's Island er jo egentlig et snes-spill, så siden det er bekreftet så er det ihvertfall ikke umulig? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ikke Paper Mario, kid Icarus, Zelda: Four Swords og StarFox? To av disse titlene kommer vel neste år am I right? Tenker selvfølgelig på dette året Kommer Paper Mario og Kid Icarus neste år? Har de blitt utsatt? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ikke Paper Mario, kid Icarus, Zelda: Four Swords og StarFox? To av disse titlene kommer vel neste år am I right? Tenker selvfølgelig på dette året Kommer Paper Mario og Kid Icarus neste år? Har de blitt utsatt? Jeg tror Kid Icarus kommer ut i USA i år, men Paper Mario var aldri planlagt for lansering i år dessverre. Til Europa er det tidlig 2012 for Kid Icarus, og ingen dato så langt for Paper Mario. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jaja, du har nok rett. Jeg mener jeg leste et sted at Nintendo vil dytte frem en rekke spill (inkludert Paper Mario og Kid Icarus) til i år fordi 3DSen har solgt så dårlig, så de trenger flere spill. Men kan hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ikke Paper Mario, kid Icarus, Zelda: Four Swords og StarFox? To av disse titlene kommer vel neste år am I right? Tenker selvfølgelig på dette året Kommer Paper Mario og Kid Icarus neste år? Har de blitt utsatt? De spillene har aldri fått noe som helst dato etter det jeg har fått meg. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Forresten veldig rart at ikke det orginale Kid Icarus var et av de ti spillene som ble gitt til 3DS-ambassadørene. Kunne jo vært god reklame. Eller kanskje de tenkte at spillet holder seg så dårlig at det ville være mer dårlig enn god reklame? Jeg synes uansett det er et kult spill, og ville heller hatt det enn Yoshi og Golf. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 De spillene har aldri fått noe som helst dato etter det jeg har fått meg. Mulig jeg er på jordet her, men Kid Icarus skulle vel opprinnelig komme i sommer? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) De spillene har aldri fått noe som helst dato etter det jeg har fått meg. Mulig jeg er på jordet her, men Kid Icarus skulle vel opprinnelig komme i sommer? Jo men de måtte utsette pga noe pussing på spillet. Jeg tror enda spillet kommer neste år da denne høsten for 3DS er bra fra før og dermed ha noe til 2012 også. Endret 3. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Det er så. Men det skulle komme i sommer, så hvor mye pussing trengs egentlig? Det burde ikke være så vanskelig å slippe det før jul her i Europa? Lenke til kommentar
samco Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Blir vell mario og mariokart 18nov og 2desember Litt få 3DS spill ute men beholder 3DSn ivertfall til de 2 kommer ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå