denniswerth Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 elsker 3d i lego star wars. og der kommer laserene jaggu meg ett par cm ut av skjermen også. ihvertfall for meg. så nei. kommer nok ikke til å slå den av. syns den er kul i street fighter også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Paper Mario ser helt fantastisk ut Edit: Cave Story kommer i sommer http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-01-cave-story-3ds-confirmed-for-europe Endret 1. april 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg håper de har gått bort fra sånn som det var i Super Paper Mario, der du kunne skifte perspektiv, slik at det gikk fra 2D til 3D på en måte. Mario Kart ser også bra ut, av det lille vi fikk se av banene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Det blir et Paper Mario i samme stil som det på N64 og det på Gamecube, heldigvis. Ikke det at Super Paper Mario var dårlig, men det var ikke i nærheten av de to andre. Nintendo fikk også en del "kjeft" for det blant fansen. Endret 1. april 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg har det til GameCube og elsket det. Et av de beste spillene til GameCube synes jeg. Super Paper Mario var ikke dårlig det heller, men det var en skuffelse siden det ikke levde opp til det The Thousand Year Door var. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 TTYD er faktisk et av de beste spillene jeg har spilt noengang. Det som ødela for SPM var at de gikk bort ifra turbasert kampsystem, samt at spillet var alt for lett. Til og med bosskampene var lett. I TTYD slet jeg kraftig med mange av bossene, og jeg må også innrømme at jeg aldri har klart Shadow Queen selv Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg har aldri klart Shadow Queen heller. Jeg kom ganske langt, men så er det en helt utrolig lang boss med flere former. Prøvd flere ganger, men har aldri greid det. Ble litt kjedelig å måtte se den lange scenen før kampen begynner også, så jeg gav opp. Super Paper Mario kom jeg ganske langt på, men så byttet jeg inn Wiien til en ny og da mistet jeg alle filene. Gadd ikke begynne på nytt igjen da. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Akkurat som med meg det. Kom langt flere ganger, men ble alltid ute. Hadde det vært mulig å skippe den lange scenen hadde jeg muligens gitt det noen flere forsøk. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Huh? Jeg har aldri spilt Paper Mario før Super Paper Mario, men til gjengjeld elsket jeg det spillet. Den siste verden var unødvendig, men frem til da er det noe av det morsomste jeg har spilt siden Maniac Mansion og de spilla der. Tydeligvis må jeg laste ned TTYD snarest. (lovlig, selvsagt. det er vel på VC?) Endret 1. april 2011 av PityTheFool Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) TTYD finnes ikke på VC da det er et Gamecube-spill, men du kan laste ned Paper Mario fra N64 som også er svært bra. Endret 1. april 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Gamecube? Ikke noe problem, det er vel bare å finne en brukt kopi et sted. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Fikk noen av dere med sånn kort med Product Code til 3DSen? Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Fikk noen av dere med sånn kort med Product Code til 3DSen? Hva mener du? Hvis det er Club Nintendo-sak så er det mulig du har fått det hvis du har importert fra f.eks. England, men Norge er ikke med under "Nintendo of Europe"-paraplyen, så selv om du får registrert koden vil du aldri få utbytte av fordelene. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg fikk Club Nintendo-kort med i alle spillene, men ikke i selve 3DSen. Tror jeg. Gadd ikke sjekke alt jeg fikk av papirer. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg fikk Club Nintendo-kort med i alle spillene, men ikke i selve 3DSen. Tror jeg. Gadd ikke sjekke alt jeg fikk av papirer. Nintendogs også? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg har ikke kjøpt Nintendogs og kommer aldri til å gjøre det. Idiotiske kjæledyr har jeg mer enn nok av i virkeligheten. (og da mener jeg hundevalper som løper rett gjennom hele rommet og kræsjer i døråpningen, hund som står og hyler en halv meter fra en to meter åpning i gjerdet fordi den ikke forstår hvordan den skal komme seg forbi gjerdet, katt som sovnet rett bak et bilhjul og ble overkjørt, due som klager hele dagen om den ikke får marsinmat selv om matskålen er overfull av duemat og så videre.) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Har så lyst på Mario Kart 7! Please la det komme dette året Nintendo Mario Kart 7 Preview 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Mario Kart er alltid gøy. Ser at det er både nye og noen gamle baner med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå