VEH_InnleggNO Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 De første glimtene av spillet har omsider dukket opp. Les hele saken Lenke til kommentar
Warec_InnleggNO Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 gleder seg! håper at det blir mere variasjon en warhammer online. der har de jo bare byttet navn på spellene til den ene klasses og gitt den til den samme klassen med annet navn på den andre faksjonen.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Nå er utvikleren en helt annen enn Mythic, som tok seg av WAR, så det er ikke noen grunn til å anta at feilene derfra kommer til å kopieres hit. Ellers, fangirl squeal! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Likte overhodet ikke WAR, men dette derimot, ser meget lovende ut. Må garantert testes! Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Warhammer er tøft Warhammer Age of rekoning. brukte alt for mye tid copy wow. :/ Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hehe, nytt mmo. Jaja, håper dette blir BRA! Liker Warhammer selv om jeg ikke kan kalle meg noen fan (aldri prøvd miniatyr spillet, men har prøvd litt med kamerater som har warzone), men har elsket DOW spillene. Hva er den store walkeren forresten? Aldri sett den før Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 PLEEEEEEEEEEEASE BLI BRA! Ingen andre fantasiverdner interesserer meg mer enn W40K sin. Elsker hvordan de blander skytevåpen eg brutal nærkamp! Håper virkelig på storsuksess! Men var merkelig hvor mye de spammet bruk av Titans. (de største robotene). Jeg ber om flest mulige "raser". Hadde elsket om de fikk med like mange som på Dawn of War med expantion pakkene. Space Marines, Imperial Guard, Chaos, ORks, Tau, Necrons, Eldar, Sisters of Battle, og Dark Eldar Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Håper dette blir bra, elsker Warhammer 40k, spessielt Space Marines. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 har faktisk tro på dette, det lille av gameplay vi fikk se så veldig nice ut, men skal ikke ta gleden på forskudd Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Oh my. Dette var sweet Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 ser ganske nice ut i grunn, gleder meg til å se kosen det ender opp selvom det tvilsomt blir kjøp av meg pågrunn av gw2 og tsw og btw, ser dette blir det andre spillet til vigil. (deres første var darksiders) håper bare de forsatt holder på med darksiders 2. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Fint å se et mmo som har et aktivt kampsystem, som at f. eks skyter selv. Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Endelig, nå legger de endelig 40k konseptet til online massene. Det blir utrolig tøfft. Nå har jeg to gode online spill å se frem til. Håper inderlig på mer 40k morro fra andre spill, mens vi venter i spenning. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kan bli svært gøy å teste ut Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 sikle sikle!! FPS MMO er bare genialt (Face of mankind anyone?) men satt i 40k universer... WEEEE*freak out now please*EEEEE!!!1! ahem.. har spillt warhammer 40k i sikkert 10 år nå (og Orks er jo sjølvsagt favoritten) og har ventet lenge på eit bra 40K spill som ikkje er Top-down view. Det er mange gode strategispill til warhammer, men relativt få fps. THQ gjør da eller en nydelig jobb med å lage spill (kansje bortsett fra DoW2 som hadde en smule ensformig gameplay) men eg håper da inderlig at dette spelet går til topps! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Mort, dette ser mer ut som TPS, ikke FPS Får se om dette ender sammens med resten av MMOene eller om de faktisk greier å hevde seg, hadde vært skøy Lenke til kommentar
heyitschris Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (Face of mankind anyone?) REINSTALLERER!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå