Joachim_F Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Sony børster støv av PS2-klassikerne sine. Les hele saken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Som fan av serien er nok dette noe jeg vil skaffe meg kjapt. Hadde håpet på noe om et Sly 4 på E3, men satser på at dette er en oppvarming til den skikkelige oppfølgeren. Synd at de ikke pusset opp eneren, som også kom på PS2, forresten. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Alle tre spillene er med. :-) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg husker fetteren min hadde et av disse spillene. Jeg spilte de aldri selv, men nå skal jeg det så absolutt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Alle tre spillene er med. :-) Oisann, hvordan jeg kan ha misset dette skjønner jeg ikke. Antakeligvis fordi de to andre spillene var linket til, og dermed mer synlige. Uansett en lei glipp, beklager! Lenke til kommentar
LiquidSun Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Så kult, jeg har ikke spilt Sly men hører mange skryter av disse spillene, mulig jeg kjøper disse da. God of War Collection var utrolig bra. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Spilte aldri de spillene der så kanskje jeg plukker dem opp når samler pakka kommer. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Må innrømme jeg ble litt skuffet når de annonserte denne pakken istedet for en Ico/SOTC pakke som det var rykter om. Jeg har spill nr. 1 og 3 i Sly serien, men har aldri greid å sette meg ned for å spille noen av dem mer enn en liten time. Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) er en stor fan av serien, har prøvd alle tre (eier nr. 2 og 3) syns det er fint at de pusser opp spilene, selv om jeg syns det hadde vært bedre om de hadde lagd en 4'er. tror ikke jeg kommer til å kjøpe denne pakken :rolleyes: Endret 20. juni 2010 av spartacus Lenke til kommentar
anehemm Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Skulle ønske de lagde en 4er til gode, gamle PS2 :/ by the way, ruler også 2ern og 3ern Vet noen hvor man kan kjøpe 1ern til PS2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå