Bornslip Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Har tenkt på å kjøpe en ny mobil nå, så jeg har sett litt på en t610, den er jo ganske bra. Noen andre mobiler dere kan råde meg til å se på? Det som er viktig er at den har mulighet for MMS, gjerne med et innebygd kamera sånn som på t610... Ellers er det egentlig det samme, driter egentlig i sånne småting som spill og uviktige ting... Takk på forhånd Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 gå for t610, den mobilen er jo HELT rå Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Har T610, og sier bare ett ord: Deilig!! Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Har lest at t610 er sykt treig på å skrive f.eks tekstmeldinger, at det tar flere skunder før den reagerer på tastetrykk og sånn, dette er veldig negativt for meg siden jeg skriver mye meldinger. Noen som veit om det har kommet firmware som fikser dette? Lenke til kommentar
JSS Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Har lest at t610 er sykt treig på å skrive f.eks tekstmeldinger, at det tar flere skunder før den reagerer på tastetrykk og sånn, dette er veldig negativt for meg siden jeg skriver mye meldinger.Noen som veit om det har kommet firmware som fikser dette? Jeg hadde 3510i før jeg fikk min t610, og merker ikke noen stor forskjell når jeg skriver sms. Jeg skriver faktisk fortere på den på grunn av at den har bedre knapper. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg tror det vil bedre seg med programvare ja! Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Jaja, da har jeg bestillt t610, gleder meg som en liten unge på julaften! Håper jeg blir fornøyd, noe jeg tror jeg kommer til å bli Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hvordan mobil har du nå da? Har du hatt Nokia så skal jeg love deg du blir litt skuffet ang sms skriving.Det ble jeg. Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Akkurat nå sitter jeg med en Nokia 3330... prøvde en t310 som en kompis av meg har, synes den var helt grei når det gjaldt sms, håper ikke t610 er no værre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå