Mr. Pants Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Eg las det her på Gamer.no. Hehe. Lurer litt på hvem IGN har pratet med egentlig. Det vi har sett fra E3 forteller iallefall en helt annen historie. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 de sa ikke at grafikken var like bra som ps3, men at den var like kraftig, om jeg ikke tar feil. maskinen må være 2x så sterk som vanlig for å kunne spille i 3D (2 bilder, et til hvert øye) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 de sa ikke at grafikken var like bra som ps3, men at den var like kraftig, om jeg ikke tar feil. maskinen må være 2x så sterk som vanlig for å kunne spille i 3D (2 bilder, et til hvert øye) PS3 kjører jo spill i 3D den også. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 de sa ikke at grafikken var like bra som ps3, men at den var like kraftig, om jeg ikke tar feil. maskinen må være 2x så sterk som vanlig for å kunne spille i 3D (2 bilder, et til hvert øye) Høres lite sannsynlig ut, selv nye revisjoner av PS3 og x360 bruker 60-70 watt +, hvordan i alle dager skal de få den samme ytelsen ut av noe som bruker mange mange ganger mindre effekt? AtW Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 de sa ikke at grafikken var like bra som ps3, men at den var like kraftig, om jeg ikke tar feil. maskinen må være 2x så sterk som vanlig for å kunne spille i 3D (2 bilder, et til hvert øye) Høres lite sannsynlig ut, selv nye revisjoner av PS3 og x360 bruker 60-70 watt +, hvordan i alle dager skal de få den samme ytelsen ut av noe som bruker mange mange ganger mindre effekt? AtW Er enig i tvilen din, høres merkelig ut at en så liten maskin skal ha så stor ytelse.. Men angående effekten, så har 3DSen relativt små skjermer, kanskje dette kan ha noe å si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå