Joachim_F Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Sony har fortalt alt om sin nye abonnementstjeneste. Les hele saken Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Sony har fortalt alt om sin nye abonnementstjeneste. Les hele saken de lovet også ekstra "gamer-funksjonalitet" til de som har playstation plus, uten at de sa akkurat hva dettte var.. Men det er vel nærliggende å tro at spekulasjonene rundt cross-game chat er riktige. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Personlig synes jeg tilbudet virket elendig... Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Synes det er greit jeg, jeg skal ha det Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Må ha det, bare MÅ ha det hmmmm.... joda, jeg skal ha det. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Var ikke så mye ekstra att jeg vill punge ut i overkant av 300 kr i året når dett strengt tatt ikke er nødvendig siden livespilling er gratis på psn. Betaler jo allerede for XBL. Lenke til kommentar
Detroxx Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 skulle bare ønske at med all den download muligheten dette gir, at en kunne instalert spillene på den eksterne disken og spilt dem derifra. 60 Gb er rett og slett ikke nok lenger. (jo kan sette i større disk, men ville fortsatt vært bedre å kunne bruke den store terrabyten til slikt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå