Joachim_F Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Stor og illustrert liste over kommende spill til Nintendos 3DS. Les hele saken Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Går og rykter om Ocarina of Time til 3ds etter at nokon fant screenshots av det i ein pressekit. Har ikkje lenkje her sidan eg skriv på telefonen. Ser at Atlus har planlagt eit spel i Persona-serien. Håper på eit i stil med 3 og 4, og ikkje berre ein rein remake av nummer 1 slik som tittelen tilsei. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Skal definitivt ha meg en 3DS. Mange spill på den listen jeg har lyst å spille. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg hadde tenkt å avvente kjøp av 3DS til den hadde fått et robust spillbibliotek. Med tanke på alle spillannonseringene til maskinen så ser det ut til at det vil skje ganske fort. Går og rykter om Ocarina of Time til 3ds etter at nokon fant screenshots av det i ein pressekit. Har ikkje lenkje her sidan eg skriv på telefonen. http://e3.nintendo.com/3ds/ <- Sjekk Nintendo-listen. Ocarina of Time står oppført som et 3DS-spill. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 La Ocarina of Time til i listen nå. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Holy snap! Dette var en sterk liste med spill! Lovte meg selv å ikke gjøre det, men jeg gleder meg allerede Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Leste litt om Ocarina of Time til 3DS i Dagbladet, inkludert med screens. Så da gleder man seg bare enda mer, hittils har jeg sett ganske mange lovende spill. Gleder meg til å samt se litt mer av tittlene Ninja Gaiden, Sonic, Mario Kart og Contra. Håper også det kommer noen MegaMan spill senere Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 tipper en jævlig big load med N64 remakes spill på 3DS siden Nintendo er elendige med å komme med noe nytt å bare kommer med det samme hele tiden.. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 tipper en jævlig big load med N64 remakes spill på 3DS siden Nintendo er elendige med å komme med noe nytt å bare kommer med det samme hele tiden.. Feil. Nye serier på DS: Nintendogs, Brain Training, Rythm Heaven, Elite Beat Agents, Jam With the band, Another Code, Hotel Dusk, Meteos + en bråte med spill som ikke har forlatt Japan ennå. Når de har så mange allsidige serier tilgjengelig så er det ikke rart at de velger å bruke den samme IP'en flere ganger. New Super Mario Bros tilbyr en helt annen opplevelse enn Mario vs. Donkey Kong for å si det sånn. Jeg er imidlertid redd for at 3DS kommer til å bli oversvømt med N64-remakes. Nintendo lanserte svært få remakes/ports til den første DS'en. Denne gangen ser det ut som de bruker en annen strategi. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg er imidlertid redd for at 3DS kommer til å bli oversvømt med N64-remakes. Nintendo lanserte svært få remakes/ports til den første DS'en. Denne gangen ser det ut som de bruker en annen strategi. Så lenge det er snakk om klassespill ala Ocarina of Time og Starfox 64 så må det gjerne komme flere for min del. Har vært en del N64 perler jeg har gått glipp av Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg er imidlertid redd for at 3DS kommer til å bli oversvømt med N64-remakes. Nintendo lanserte svært få remakes/ports til den første DS'en. Denne gangen ser det ut som de bruker en annen strategi. Så lenge det er snakk om klassespill ala Ocarina of Time og Starfox 64 så må det gjerne komme flere for min del. Har vært en del N64 perler jeg har gått glipp av For all del. Det er gode spill. Jeg håper bare at det ikke tar for lang tid til vi får et originalt Zelda-spill til 3DS(Helst med Wind Waker grafikk). Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Jeg er imidlertid redd for at 3DS kommer til å bli oversvømt med N64-remakes. Nintendo lanserte svært få remakes/ports til den første DS'en. Denne gangen ser det ut som de bruker en annen strategi. Så lenge det er snakk om klassespill ala Ocarina of Time og Starfox 64 så må det gjerne komme flere for min del. Har vært en del N64 perler jeg har gått glipp av For all del. Det er gode spill. Jeg håper bare at det ikke tar for lang tid til vi får et originalt Zelda-spill til 3DS(Helst med Wind Waker grafikk). Det er jeg enig i. Men jeg har mine tvil om at vi får et nytt Zelda til 3DS med det første. Rett og slett fordi jeg tror Nintendo har fokuset på Skyward Sword. Hadde blitt veldig luksus om vi plutselig skulle fått 2 splitter nye Zelda spill på rad og rekke. Er vel og kanskje derfor de relanserer OoT, for å ha det mens vi venter? Endret 16. juni 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg ser ikke hva som er galt med å relansere gamle spill til nyere konsoller. Det betyr at nyere generasjoner kan spille de spillene vi som er litt eldre spilte når vi var små. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Ord blir fattige når jeg skal beskrive den listen der. Siden bilder sier mer enn tusen ord er det vel ca slik jeg følte meg når jeg så den. :o Endret 16. juni 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Nintendo er de som har gitt meg mest opplevelser gjennom tidene, nå skal jeg få oppleve de igjen + noen nye. Endret 16. juni 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det er jeg enig i. Men jeg har mine tvil om at vi får et nytt Zelda til 3DS med det første. Rett og slett fordi jeg tror Nintendo har fokuset på Skyward Sword. Hadde blitt veldig luksus om vi plutselig skulle fått 2 splitter nye Zelda spill på rad og rekke. Er vel og kanskje derfor de relanserer OoT, for å ha det mens vi venter? Det er ingen dum teori. GBA var kanskje i en lignende situasjon(Alttp -> Minish Cap). Jeg har egentlig ikke noe imot ports og remakes av gamle storspill. Snarere tvert imot. Ocarina of Time med bedre grafikk? Ja takk! Touch-skjermen kan forhåpentligvis hjelpe til med å fjerne de få irritasjonsmomentene i den originale versjonen. Som for eksempel iron boots fjaset i water temple. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Pilotwings? Ooooh, memories. Det er jo helt herlig! Jeg skal legge av noen lapper i månden nå til å kunne PUNGE ut som en villmann når dette kommer! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 OoT og star fox... Jeg er solgt, hvor mye vil 3ds koste mon tro? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Vil tippe det er dyrere å bruke 3D skjerm enn den som DS har hatt, pluss mye kraftigere grafikk og sikkert andre ting, så da vil jeg ta et råtips på mellom 2200 til 2500,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå