Gå til innhold

Dead Rising 2 - Diskusjon rundt spillet, Case Zero og Case West

Anbefalte innlegg

Fått lånt spillet til PC fra en venn nå. Holder på å installere det nå. :)

Slippes ikke det 1 okt til PC?, Ingen tvil at det er plattformen jeg skal ha om spillet er godt der også. Gamerscore og best grafikk:)

Har ikke peiling når tid det lanseres på PC, men fikk låne det hos en kamerat som allerede har spilt det i 3 dager. Han synes det var kjedelig.

Det er PC som har best grafikk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Har surfa litt rundt på det interwebs. Første plan var å finne release date for PC, men til ingen nytte. Forhåpentligvis så kommer det innen 1-2 uker isteden for å vente i evigheter etter release for konsoll. Er det noen som har en side hvor det diskuteres om PC? Hvordan kontrollene er og forskjellene på PC fra konsoll? Ville satt stor pris på det.

EDIT: Dumme meg som ikke leser tråden før jeg stiller spørsmål. Ser ut som jeg må på butikken i morra for å kjøpe dette til PC.

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar

Hmm. Har surfa litt rundt på det interwebs. Første plan var å finne release date for PC, men til ingen nytte. Forhåpentligvis så kommer det innen 1-2 uker isteden for å vente i evigheter etter release for konsoll. Er det noen som har en side hvor det diskuteres om PC? Hvordan kontrollene er og forskjellene på PC fra konsoll? Ville satt stor pris på det.

EDIT: Dumme meg som ikke leser tråden før jeg stiller spørsmål. Ser ut som jeg må på butikken i morra for å kjøpe dette til PC.

joa. men kansje du må vente èn dag til. hvis jeg ikke tar heeelt feil så slipper det til PC den 28.

men jeg er ikke 100% sikker tho

Lenke til kommentar

Nice, er snart opp i survivor nr 50. Mangler 13 stykker, og har mulighet for 15 til uten stress.

Tar 4 bare på Bibi-questet, "One Hit Wonder".

Noen som har unlocka blå hamster-ballen i Fortune Park? Skal man holde joysticken inne den veien den viser, eller skal man bare trykke den veien en gang?

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Det er jeg helt enig med deg i, Deosl.

Fikk se et sånt lite tips mens det loada, at man kunne kjøre på med curbstomp ved å trykke space og ctrl, eller noe sånt. Uansett fikk jeg det ikke til og ville finne ut hva kontrollene var, men når man ikke en gang kan få lov til å se på key-mappingen inne i options er det jo latterlig.

Lenke til kommentar

Enig med dere andre angående key mapping... jeg har ikke "droppa" våpen ennå, bare kastet dem vekk (!)

Tidlig i spillet failet jeg historien. Jeg trodde jeg hadde mer tid enn det jeg hadde, og saven var for langt unna. Jeg er straks ferdig med denne gjennomspillingen, og har basically drept zombier, drept psychos og redda survivors. Er level 21(?) og gleder meg til å starte på historien på ny :)

Lenke til kommentar

Spiller på PC og er sykt fornøyd! Likte det mye bedre enn DR1, det største plusset er vell at det er på PC :D

Men, siden ingen av vennene mine har giddet å trykke på "kjøp" på Steam, er det noen her som har lyst å spille co-op?

Add Liland94, å si ifra :D

Lenke til kommentar

Spiller du på 360/PS3 så må du laste ned noen pakker som er på Live/PSN for å spille med folk som har spesielt DLC som følger med i Zombrex, High Stakes eller Outbreak Edition. De har ikke løst det på noen annen måte, så hvis du vil spille med en som har sport jock-pakka, så må du laste ned gratis-pakka for Sports jock-dlc`et for å spille med folk som har dette DLC`et.

Skal begynne å gjøre et forsøk på å ta 72, 000 kills achievementen på nytt. Jeg failet første gang til å ta denne, da jeg brukte så lang tid på å gi Katey den første zombrex`en. Noe du ikke trenger, fordi Katey kan dø/gjøres om og du kan fremdeles forsette spillet. Har forresten ikke gått tilbake til safe-houset, så aner ikke om du kan drepe henne som zombie slik du kunne med Jessiac og Brad i DR1. Men tviler på at du har muligheten til det, siden hun trossalt er et barn og det er litt typisk spill at du ikke kan drepe et barn, selv om det blitt gjort om til en liten zombie.

Lenke til kommentar

Å herregud, PC'n ryker snart i dassen!

Er på Case 2-2, den med toget, men grunnet litt usaklig zombie slakting og en uheldig save har jeg ikke nok tid! Kommer meg på toget og et godt stykke til, men rekker det akkurat ikke! <_< Har prøvd 5 ganger i strekk nå, faen så forbanna jeg blir :angry:

/end rant

Lenke til kommentar

Fiks??? Spillet er jo slik, du ødelegger jo spillet ved å fjerne time limit`en. Det er noe av poenget med serien generelt, det at du skal løse casene til en hvis tid.

Skal du derimot bare free-roame så kan du bare la tida gå. Du har sånn ca. 4-6 timer på deg til utforskning hvis bare lar tida gå fra start.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...