Gå til innhold

Dead Rising 2 - Diskusjon rundt spillet, Case Zero og Case West

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vært mye forvirring med releasedatoen til DR2, og etter mye frem og tilbake hadde de en dato 1. oktober. Denne ble for en drøy uke siden flyttet til 24. september av uvisse årsaker. Men man skal ikke se bort ifra at DR2 ønsker å konkurrere med lommebøkene til et par andre store spill som kommer på denne datoen (F1 2010, Civilization 5).

Men datoen er altså 24. September.

Lenke til kommentar

Jeg likte DR1 og gledet meg til DR2, men så prøvde jeg Case Zero... Kort sagt blir det ikke noe kjøp fra meg. Maken til kjedelige saker skal man lete lenge etter. I det første kunne vi surre rundt og gjøre hva man ville, men nå må man beskytte dattera og alt det der? Hadde de heller tatt det første, gitt oss et større område og fjernet tidsfristen hadde jeg forhåndsbestilt, men i stedet klarte de å lage det enda verre?

Lenke til kommentar

Jeg likte DR1 og gledet meg til DR2, men så prøvde jeg Case Zero... Kort sagt blir det ikke noe kjøp fra meg. Maken til kjedelige saker skal man lete lenge etter. I det første kunne vi surre rundt og gjøre hva man ville, men nå må man beskytte dattera og alt det der? Hadde de heller tatt det første, gitt oss et større område og fjernet tidsfristen hadde jeg forhåndsbestilt, men i stedet klarte de å lage det enda verre?

Du likte DR1, men du liker ikke DR2 fordi det ikke er fritt? DR1 var da ikke så fryktelig fritt det heller. Jo, du kan løpe hvor du vil og ha det moro, men du har da like mange tidsfrister i DR1 som i DR2. Dattera trenger bare 1 sprøyte hver 12. time (om jeg har fortsått det riktig), så jeg skulle tro at det ikke vil påvirker hvor moro du har det.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd DR2, bare DR2: CZ. DR1 er helt klart langt friere enn det. I DR1 kunne du gjøre hva du ville, men i DR2 har du oppdrag hele tiden og en pil som viser hvor du skal. Det gjør at det bare blir stressende å spille. I DR1 kunne man ta det med ro og bare ha det moro. Om tidsfristen gikk ut var det bare å restarte. Om tidsfristen går ut i CZ må man gjøre veldig mye om igjen. Litt vanskelig å beskrive hva som er feil, men det er ikke i nærheten av det første.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd DR2, bare DR2: CZ. DR1 er helt klart langt friere enn det. I DR1 kunne du gjøre hva du ville, men i DR2 har du oppdrag hele tiden og en pil som viser hvor du skal. Det gjør at det bare blir stressende å spille. I DR1 kunne man ta det med ro og bare ha det moro. Om tidsfristen gikk ut var det bare å restarte. Om tidsfristen går ut i CZ må man gjøre veldig mye om igjen. Litt vanskelig å beskrive hva som er feil, men det er ikke i nærheten av det første.

Det var pil og oppdrag hele tiden i DR1 også, aner ikke hvor du får det fra at det ikke var det.

Lenke til kommentar

Tidsfrister og piler er det masse av i DR1 også. Synes et blir litt feil å dømme et spill basert på en kort prequel. Spillet er akkurat det samme, bare med ny setting, ny characters, flere våpen og zombier + mye større map.

Det er jo bare å restarte i DR2 også.

Lenke til kommentar

Dead Rising 2: Case West annonsert

casewestpromolandscape0.jpg

Tilleggspakken er annonsert på grunn av det sterke ønsket for å ha Frank West tilbake i noe form i Dead Rising 2. Historien er en forsettelse på at Chuck renvasker navnet sitt ved hjelp av Frank West etter handlingen i Dead Rising 2.

http://www.youtube.com/watch?v=uEU_yGb98CA

Case West er 360-esklusivt slik som Case Zero.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Er lenge siden jeg spilte DR1, og det er godt mulig det var en pil der også. Men den irriterte meg ikke like mye som i DR2: CZ. Tidsfrister var det også, men de gadd jeg ikke bry meg noe om. Det var morsommere å finne nye ting å gjøre med zombiene. Jeg skan nok gi DR2 en sjanse, men det er ikke akkurat øverst på listen min. :)

Lenke til kommentar

Gamezone har sendt min normale også, så regner med og ha spillet i hus senest torsdag, tidligst i morgen, fikk The Bro Code og Guild Wars 2 artbook i posten i dag så jeg har noe og henge fingrene i til jeg får Dead Rising 2 ^^

Edit: noe jeg ikke forstår er at det står forventet leveringsdag 20/09/2010...noe som er i dag, betyr dette at pakken faktisk er ankommet posthuset hvor jeg bor allerede eller er det sånn som dette Gamezone oppererer? :p

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar
Edit: noe jeg ikke forstår er at det står forventet leveringsdag 20/09/2010...noe som er i dag, betyr dette at pakken faktisk er ankommet posthuset hvor jeg bor allerede eller er det sånn som dette Gamezone oppererer? :p

"Levert" betyr at vi har levert pakken din til posten, så du bør ha denne i løpet av et par dager maks!

Lenke til kommentar

"Levert" betyr at vi har levert pakken din til posten, så du bør ha denne i løpet av et par dager maks!

Høres bra ut, takk for svar Hauk! :)

Lenke til kommentar

Veldig avhengig av butikken. Tror ikke Gamestop får mer enn kanskje 5 per butikk, hvertfall "små"-butikkene til Gamestop i Norge. Kan alltids ta å ringe butikken og spørre, eller gå ditt selv å spørre.

Som regel hvis du skal ha noe speielle utgaver fra Gamestop burde du gå i butikken for å spørre og evt. forhåndsbestille der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...