AltF4 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Denne tråden omhandler i første rekke Dead Rising 2, og derfor er den nå plassert under generell spilldiskusjon. Det er også rom for å diskutere Case Zero i denne tråden, og trådstarter gjør ikke noe galt i å samle disse to titlene selv om sistnevnte rett nok er eksklusiv til Xbox 360. Da anser jeg denne diskusjonen som oppklart, og jeg sletter noen innlegg som ikke har med trådens emne å gjøre. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det er så koselig når ting blir utsatt på ubestemt tid. Refererer her til Case Zero. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Delayer i Japan only har vel ikke noe å si for oss? Det er bare japanske utgaven som delayet, Case Zero kommer i morra både i Europa og Nord-amerika. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ah, ser at det har kommet en oppdatering siden sist jeg sjekket, og det var da enda bra. Da blir det zombie-slakting mot slutten av uken da! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) slettet av Amored Endret 31. august 2010 av Amored Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Delayer i Japan only har vel ikke noe å si for oss? Det er bare japanske utgaven som delayet, Case Zero kommer i morra både i Europa og Nord-amerika. Case Zero har visst release 3. september i Europa EDIT: Ifølge Wikipedia ser releasedatoene til Case Zero slik ut: NA September 28th, 2010 JP September 30, 2010 EU September 24th , 2010 (X360/PS3). EU September 28th, 2010 (PC) Endret 30. august 2010 av Amored Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Wikipedia eller Capcom? Hva skal vi tro? Wikipedia, uhmmmm......not. Following news this morning that Capcom had delayed Dead Rising 2: Case Zero, the 360-only prequel to Dead Rising 2, in Japan, the publisher has confirmed the game will release in the US and Europe tomorrow, as planned. http://www.vg247.com/2010/08/30/dead-rising-2-case-zero-delayed/#more-115425 Endret 30. august 2010 av Maury Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Wikipedia selvfølgelig! :rolleyes: Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Lasta ned Case Zero via Xbox.com på skolen nå nettopp. Kan bekrefte selv at det er ute nå. Gleder meg til å prøve ut når jeg er hjemme i dag- Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Har du link? EDIT: Fant den til slutt. Måtte visst bare bytte ut "nb-NO" med "en-US", så dukke spillet opp Her er link til dere andre: http://marketplace.xbox.com/en-US/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d80258410a8d/?p=1&of=0&bt=0&sb=1 Sitter og spiller Case Zero nå Endret 31. august 2010 av Amored Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har runna det nå. Failet en gang, da jeg ikke fant alt i tide. Liker det at bare i de Chuck er en grei karakter, han er kanskje et stykke mer personelig enn hva Frank West var og det liker jeg. Klart en verdig etterfølger til Frank West. Små macho helte-type. Med en god grunn til å hjelpe sin datter etter en tragisk hendelse. Katey, dattern til Chuck ble forsøkt spist opp av sin egen mor etter moren var blitt "infected" og zombifisert. Derfor hun må bruke Zombrex hver 12time på grunn av Zombrex er i test-stadie hvertfall under Case Zero. Noe av den krevende tidspresset som i 1`ern selv på Case Zero. Våpen-comboene i Case Zero var kule, litt kule klær og. Personelige favoritter var "Screwbucket"(tre driller som Chuck setter på zombiene som driller hjernen til zombien dør), Gasskanne med spikere, og dobbel-åra med motorsager. Shotgun`en med høygaffel var kul og, men får tak i det litt seint i spillet. Litt kort DLC(men igjen, det er jo egentlig en demo og), men vel verdt prisen hvis du likte 1`ern. 400MSPoints for dette er mer verdt alt DLC`et til Bioshock 2 tilsammen unntatt Minerva`s Den, Battlefield: Bad Company 2 DLC`et til nå o.s.v. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Giant bomb har en ca. 40 minutter lang forhåndstitt av Case Zero. Jeg ble faktisk litt mer interessert nå! Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvor mange megabyte er Case Zero? Har sykt dårlig linje, bruker ca 1 time på 100 mb. Så hvor lang tid vil jeg bruke på å få ned CZ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Ca. 700 MB. Hvertfall fulle utgaven, kan ikke bekrefte men trialen er på 300 MB noe. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Genialt å ha en slik omfattende smakebit på spillet. Udiskutabelt verdt de førti kronene de skal ha for det. Jeg likte det jeg så, det gjorde jeg virkelig, og det kommer fra en som ikke var så alt for glad i det første spillet. Det er ingen zombie-spill på markedet akkurat nå som tilbyr så mange, varierte og overraskende våpen. Det var rett og slett bare herlig. Historiemessig var spillet OK, men det sier seg selv at det ikke er her tyngden ligger på et såpass kort spill. Mot helgen begynner jeg nok på gjennomspilling 2, da jeg misset et par overlevende og slikt. Achievements ftw. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Capcom ser ut til å tjene massevis av penger på utgivelsen av Case Zero! Det er allerede 11 stk. på vennelista mi, som har fullført spillet på en eller annen måte. Jeg skal vedde på at Case Zero i utgangspunktet var starten av Dead Rising 2, men så tenkte de at de bare kunne gi den delen ut som en XBLA-tittel, og dermed tjene mye mer penger Men jeg klager ikke. Den er så absolutt verdt 400 MS-poeng. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg hadde overhodet ikke tenkt å ha DR2, så de har iallefall fått én ekstra kunde. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Dead Rising er en herlig spillserie for de som vil ha et godt zombie-spill bortsett fra LFD. Ikke så vanskelig å få achievementene heller på Case Zero, iforhold til på slik achievementene var på 1`ern der Infinty-mode var lagd for japanske gamere som spiller hele dager i strekk med ufrysbar 360. Samt at alle achievementene i selv storyen krevde at du skal gjøre den og den achievementen på 1 gjennomspilling, f. eks 50 overlevende på 1 gjennomspilling. Her har du slik at det så og si bare er survivor-achievementen og kills-achievementene du trenger å booste, bortsett fra story-relaterte som å drepe pyskopaten i Case Zero o.s.v. Så og si psykopaten den var ingen match iforhold til masse ac psychopatene i orginalen. Hvem kan ikke glemme en klovn som går rundt med motorsager, en kult-leder med 100 talls av disipler i gule regnfrakker og grønne masker, lesbisk feit politidame, eller en nerd med stor sans for å brenne ting o.s.v. Nå driver jeg bare å redder alle de overlevende i en gjennomspilling, samt å booste opp 1 000 kills og 100 000 brukt i butikken så er jeg også ferdig. Angrer ikke et øre på de kronene jeg har brukt på dette. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Bare jeg som syns det er litt vittig å laste ned trial-game av Dead Rising: Case Zero? Det blir liksom litt demo-demo ^_^ Det eneste jeg skal finne ut av er om kontrollsystemet er like håpløst som det var i det første Dead Rising. Spesielt skytinga (og våpenfølelsen) var forferdelig dårlig, og ødela spillet for min del. Veldig spent, for innerst inne har jeg lyst til å hive meg på denne klubben. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Giant bomb har en ca. 40 minutter lang forhåndstitt av Case Zero. Jeg ble faktisk litt mer interessert nå! Så den her om dagen, og den vekket min interesse også. Dead Rising 1 sleit litt med å gripe meg, selv om jeg ikke spilte så veldig mye, men denne oppfølgeren skal definitivt kjøpes. Skal bli godt å drepe slow-walking zombies på pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå