Joachim_F Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nintendo demonstrerte et nytt Zelda, lekre plattformspill med Kirby og Donkey Kong, et nytt GoldenEye og mye mer. Les hele saken Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jepp ingen tvil om at Nintendo vet hva som teller. Spillene, og underholdningen de gir. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nintendo skuffer meg aldri. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg er rett og slett sjokkert over alle spillannonseringene til 3DS. *Etrian Odyssey *Shin Megami Tensei *Resident Evil Revelations *Metal Gear Solid 3D Snake Eater *Dragon Quest serien *Final Fantasy serien *Kingdom Hearts serien *Professor Layton *Ridge Racer *Sonic *Dead or Alive 3D *Ninja Gaiden *de Blob 2 *Saints Row: Drive By *Assassin's Creed: Lost Legacy *Ghost Recon *Splinter Cell: Chaos Theory http://ds.ign.com/articles/109/1097918p1.html Greit nok.. En del av spillene er trolig spinoffs, remakes eller ports. Men er det noen andre her som kan huske sist en Nintendo-maskin fikk slik støtte fra tredjepartsutgivere fra dag 1? Prøv å husk tilbake til de første månedene etter den første DS'en ble annonsert. Det var en HELT annen situasjon. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Imponerende liste ja. Professor Layton i 3D tror jeg kan bli veldig bra. Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Imponert over det Nintendo serverte. Nå ble jeg gira på Wii igjen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Litt skeptisk til GoldenEye-remake, men Skyward Sword uten wifi-interference kan fort bli en höjdare. Likte at de har satset på en visuell stil som ligger ca. midt i mellom OOT og WW. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kan ta med denne linken som Leflus postet i en annen tråd http://ds.ign.com/articles/109/1098192p1.html Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Utrolig mye bra der, men GoldenEye....uten Pierce Brosnan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå