Andzel Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hvem er det som savner de store boksene som ble gitt ut for en del år siden? Med store manualer osv Du fikk så mye mer synes jeg i de spill pakkene. Jeg har en del, men faktisk så savner jeg de i dags dato. Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Overhodet ikke. Har en million bokser og enda flere cd-covers. Er blitt mye mer fan av elektronisk nedlasstning og kjøp. Spiller å styre med cd'er som kan scratches osv. Pluss at du sparer miljøet, uansett om det er aldri så lite... Lenke til kommentar
audun.g Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Overhodet ikke. Har en million bokser og enda flere cd-covers. Er blitt mye mer fan av elektronisk nedlasstning og kjøp. Spiller å styre med cd'er som kan scratches osv. Pluss at du sparer miljøet, uansett om det er aldri så lite... /agree Sorry Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Du har jo alltid collectors edition boksene. Er vel lite som slår boksen til AOC: CE. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hvem er det som savner de store boksene som ble gitt ut for en del år siden? Med store manualer osv Du fikk så mye mer synes jeg i de spill pakkene. Jeg har en del, men faktisk så savner jeg de i dags dato. Jeg savner de helt klart! Har tatt vare på alle manualer og bokser jeg har kjøpt oppgjennom tiden. Kan være enig i at nye bokser en små lette og greie å ta med seg. Men jommen var det artigere å kjøpe spill før, stor boks, stor manual man kunne kose seg med før man startet og ofte var det med mye dill som bare finnes i samlebokser i dag. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg savner det veldig....og prisene på spill er akkurat det samme som når jeg var liten så synes det fortsatt kunne vært esker. Savner også veldig Laserdisc...en helt spesiell sjarm over dem store covera dem kom i...ahh..the good old days! Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Eneste jeg savner er de originale Half Life boksene mine! Min far fant ut at dette var god fyringsved. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Eneste jeg savner er de originale Half Life boksene mine! Min far fant ut at dette var god fyringsved. offf trist å høre, jeg river meg i håret når jeg tenker på alle boksene jeg kastet rett og slett fordi det var slik vi gjorde det den gangen, har heldigvis en del manualer, men de er seff slitt i filler Lenke til kommentar
garnok Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 jeg savner både boksene og manualene som var før i tida. Manualene var fargerike, inneholdt ofte mye backstory, masse informasjon, og ikke bare "slik er kontrollene" og "ikke vår feil om du får epilepsi" som er i de fleste nå til dags. Husker fremdeles den dagen jeg kjøpte Age of Empires 1 til pc. Det var vel det første spillet jeg kjøpte for egne penger jeg hadde tjent som ukelønn. Det kostet jo en 500 kr var det vel, så måtte spare i månedsvis, men når jeg satt på toget hjem, og leste gjennom manualen, og så på tech-tree plakaten (ja det var med en stoooor plakat med techtrees til de forskjellige sivilisasjonene) var det verdt all ventetiden. Hadde jo spilt igjennom demo versjonen 100vis av ganger, og kunne endelig erobre hele verden Hadde ikke vært samme opplevelsen i dag, hvor den printa manualen hadde vært helt uten farger og bilder med instruksjoner på hvordan å installere spillet. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 jeg savner både boksene og manualene som var før i tida. Manualene var fargerike, inneholdt ofte mye backstory, masse informasjon, og ikke bare "slik er kontrollene" og "ikke vår feil om du får epilepsi" som er i de fleste nå til dags. Husker fremdeles den dagen jeg kjøpte Age of Empires 1 til pc. Det var vel det første spillet jeg kjøpte for egne penger jeg hadde tjent som ukelønn. Det kostet jo en 500 kr var det vel, så måtte spare i månedsvis, men når jeg satt på toget hjem, og leste gjennom manualen, og så på tech-tree plakaten (ja det var med en stoooor plakat med techtrees til de forskjellige sivilisasjonene) var det verdt all ventetiden. Hadde jo spilt igjennom demo versjonen 100vis av ganger, og kunne endelig erobre hele verden Hadde ikke vært samme opplevelsen i dag, hvor den printa manualen hadde vært helt uten farger og bilder med instruksjoner på hvordan å installere spillet. Enig, elsker den tech saken i diverse spill. Gir mer informasjon enn bare å starte spillet å vente å se hva man kan få. Det er bortkastet tid, pluss du fikk jo mye mer informasjon i manualene også. Savner denne tiden . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå