Discosmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg gir meg ende over... Selv om jeg for tiden er Sony-fanboy må jeg som gammel NES/SNES buttonmasher si at jeg fikk en liten klump i halsen da gode gamle Nintendo uventet dundret inn og serverte überpwnage til Sony og Microsoft! Klar E3-vinner! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg er solgt for Nintendo 3DS! Skal ha den uansett, flere konsoller for meg, win win win !!! Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Dette så overraskende bra ut, grafikken så veldig lik ut som på Wii ja. Vil tro dette blir et garantert kjøp på meg. Kid Icarus mindte meg litt om Sin and Punishment også Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Nintendo hadde en utrolig bra konferanse i år, og det dreide seg om spillene i denne omgang! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noen som har en anelse om hvor mye 3DS kommer til å koste? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg skal ha den i svart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå