Joachim_F Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nintendo lover håndholdt 3D uten briller. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Listen over 3DS-spill fra tredjepartsutgiverne er meget imponerende. Det virker som om 3DS kommer til å få en mye bedre start enn den første DS'en. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Om det blir suksess eller ei, jeg er imponert over alle spillene som ble vist til 3DS. Jeg skal iallefall teste den. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ser veldig ut som en vanlig DS, men det er jo innmaten som teller. Er spent på etter hvert som årene går hvor god grafikken vil bli. Det tar jo som kjent ofte tid før utviklerne får det beste ut av en ny konsoll. Men uansett, dette er en konsoll jeg skal ha på launch. Noen som så releasdato? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kan ikke si jeg så det.... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 3DS er dessuten fullstendig bakoverkompatibel med DS og DSi, så det blir ikke akkurat mangel på ting å spille når den kommer i salg. Da blir det en 3DS på meg! Regner med at GameStop kommer til å kjøre innbyttekampanjer med DSi, så dette kan bli en lett investering. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Flott! Jeg har en Lite bare, så da blir det 3DS på meg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Og jeg har Lite og DSi XL, så da kan jeg bytte inn Lite Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ble imponert over 3DS og håper den er bra, kommer nok førsteinntrykk om den utover dagen. Er nesten ingen tvil om at jeg kommer til å kjøpe den, er for svak for slike ting.... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Pilotwings og Starfox kommer til 3DS: Pilotwings Resort Starfox 64 3DS Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg SKAL ha en 3DS. Den så helt fantastisk ut, og det er allerede mange spill til den som frister. Jeg forelsket meg i Kid Icarus med en gang. <3 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Artig med Kid Icarus ja. Nå tenker jeg at Matt Cassamassasassasassina(tidligere ansatt hos IGN Nintendo) sitter og smiler for seg selv. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 FUCK YEAH! Star Fox og Kid Icarus = Instant buy! Men kommer den til å kunne kjøre DS-spill? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 FUCK YEAH! Star Fox og Kid Icarus = Instant buy! Men kommer den til å kunne kjøre DS-spill? Ja Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Får nesten lyst til å dra til USA for å stjele en fra E3! Har lenge tenkt på å kjøpe en DS, nå kommer jeg iallefall til å gjøre deT! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Da får du en av de jentene med deg, ettersom de 3DS'ene så ut til å være festet til de. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hahahaha, i wish it was so Cloudemyx. ^_^ Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Da får du en av de jentene med deg, ettersom de 3DS'ene så ut til å være festet til de. Det gjør meg absolutt ingen verdens ting! Lenke til kommentar
Neutrinocore Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Blir 3DS som en helt ny konsoll slik som overgangen fra gameboy til DS? Altså kommer det bare til å komme nye spill til 3DS, som man ikke kan spill på DS eller DSi Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Blir 3DS som en helt ny konsoll slik som overgangen fra gameboy til DS? Altså kommer det bare til å komme nye spill til 3DS, som man ikke kan spill på DS eller DSi Ja - dette er jo en selvfølge siden den har 3D og kraftigere grafikk, noe DS, DS lite, DSi og DSXL ikke støtter. Den kommer til å være bakoverkompatibel med alle DS-spill, både DS-kortene og de nedlastbare spillene til DSi/DSXL støttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå