TST Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hvilke overraskelser kommer fra Japan i kveld? Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Dette er den konferansen jeg gleder meg mest til. 3DS og Zelda blir spennende. Håper på releasedato for begge to, og gjerne litt gameplay fra Zelda. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Veldig bra Nintendo Rakk desverre ikke å se Zelda fremvisningen, men var mye annet der som var like så bra Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Konferansen var litt treg i begynnelsen, men så begynte moroa. Det ene kongespillet etter det andre etter min smak. Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Etter en gedigen skuffende konferanse av Microsoft, var dette en stor opptur. Istedenfor som mange andre har valgt i år, viste nitnendo gameplay, gameplay, gameplay og ikke bare fancy cgi filmer som andre har valgt. Veldig mange solider titler. Bare et problem, hver eneste titel var en oppfølger, eller basert på personer vi allerede er kjente. Så virker som de melker for alt de kan, selvsagt vet man at dette vil gi gode produkter men allikevel ville jeg likt å se noen nye ansikt. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Nytt Zelda spill ja! Herlig det. Gleder meg til ny handheld, DSen jeg har nå er blitt brukt mer enn jeg trodde siden den ble kjøpt! Endret 15. juni 2010 av Paulex Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Fantastisk pressekonferanse! Gleder meg til å se flere 3DS-spill. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Synes egentlig det var litt kjedelige nyheter, ny zelda er vel ikke så overraskende, ei heller ny håndholdt, begge deler er moderat spennde men ikke akkurat noe å gå helt banans for i mine øyne. AtW Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg likte denne pressekonferansen. Etter særdeles kjedelige pressekonferanser fra spesielt Microsoft og Ubisoft så var dette et friskt pust. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Return of the King. Mer trenger man egentlig ikke å si. Dette var stort. Lenke til kommentar
Sqw Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Andre enn meg som syns at mannen på bilde i artikkelen liknar litt på "frankensteins monster"? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Reggie er litt spesiell, men han er dyktig, meget dyktig. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Reggie er litt spesiell, men han er dyktig, meget dyktig. http://www.youtube.com/watch?v=jUTl1vEG62Q "My name is reggie, I'm about kicking ass, I'm about taking names, and we're about making games." Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg synes han gjorde det underholdene for meg å se på konferansen. Jeg satt mer intenst og fulgte med på da han snakket, enn på da de konferansierene på SONY og MS sin gjorde. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg synes han gjorde det underholdene for meg å se på konferansen. Jeg satt mer intenst og fulgte med på da han snakket, enn på da de konferansierene på SONY og MS sin gjorde. This. En annen ting jeg likte var 3DS-promoen med Miyamoto, Iwata og Reggie i hovedrollene. Den viste at sjefene i Nintendo ikke er redde for slå seg litt løs. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg synes han gjorde det underholdene for meg å se på konferansen. Jeg satt mer intenst og fulgte med på da han snakket, enn på da de konferansierene på SONY og MS sin gjorde. This. En annen ting jeg likte var 3DS-promoen med Miyamoto, Iwata og Reggie i hovedrollene. Den viste at sjefene i Nintendo ikke er redde for slå seg litt løs. Åh ja. Tenk så mye morro de har det på jobben. Sånn jobb vil jeg ha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå