Øystein.F. Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Microsoft viste stolt fram sin haustkolleksjon i går. Les hele saken Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Edit: Innlegg sletta grunna umenneskleg mykje syting om eit harmlaust - og humoristisk meint innlegg. Endret 16. juni 2010 av Gaz West Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Enig med mye av det dere sier. Konferansen var bra, men det hadde gjort seg om de kom med litt flere overraskelser. Det hjalp heller ikke at bilder av den nye 360-modellen dukket opp på nettet flere timer før selve konferansen. Jeg synes også at de kunne ha tatt med to-tre XBLA-spill. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Veldig enig, syntes de begynte bra, med gears, fable osv, men hadde ønsket meg noe helt nytt. Nå virker det som det er umulig å holde hemmeligheter i spill bransjen. Samme var med pspgo i fjor, den ble lekket, det ble xboxen også i år. Litt synd, setter en liten demper når annonseringen først kommer. Sikkert bortskjemt fra tidligere E3. Men vil ha den "WTF?!?!?!" effekten. Fikk dessverre ikke den på messa til MS. Håper dog nintendo og sony presterer, og at de ikke bare handler om sequels, som killzone 3, infamous 2, men at de kommer med noe nytt! Lenke til kommentar
Loxie Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 La nå de to få beholde den nye 360'en selv! Litt frynsegoder fortjener de :-) Synest det er på grensen til frekt at så mange forventer at de skal lodde ut noe som de nå eier privat. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Helt utrolig, stakkarslig tafatt. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 La nå de to få beholde den nye 360'en selv! Litt frynsegoder fortjener de :-) Synest det er på grensen til frekt at så mange forventer at de skal lodde ut noe som de nå eier privat. Enig, enig. Litt frynsegoder syntes jeg Lasse og Øystein absolutt fortjener. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 ønsket meg noe helt nytt. Codename Kingdom? Trodde det var helt nytt Lenke til kommentar
karakas Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Nå heter vel ikke spillet "Codename Kingdoms", men kodenavnet for spillet er "Kingdoms". Det var ihvertfall slik jeg tolket videoen, og i mine øyne er det også ett langt bedre navn for ett spill som finner sted i "antikken". Codename passer liksom ikke helt inn i denne epoken. Endret 15. juni 2010 av zicoz Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Spillet heter Codename: Kingdoms. Er uansett ingen som annonserer et spill ved å bruke et kodenavn. Endret 15. juni 2010 av Shifty Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Helt utrolig, stakkarslig tafatt. Viss du refererar til mitt innlegg, synes eg synd på deg. Lenke til kommentar
Mcloyd Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Skjønner ikke hvorfor så mange maser om at de skal lodde bort en av maskinene DE fikk.. La de nå beholde de selv. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Sånn, no kan De slutte å syte, grinungar :-) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Etter å ha sett Nintendo's pressekonferanse så håper jeg at Microsoft går tilbake til tegnebordet og kommer sterkere tilbake neste år. Jeg synes definitivt ikke at det var noe galt med innholdet. MGS Rising, COD Black Ops, Fable III, Halo Reach, Gears of War 3 og Codename Kingdoms ser ut som spennende spill alle sammen. Annonseringen av den nye 360-modellen var også gledelig. Men det er så mye som kunne vært gjort bedre. * En skikkelig demonstrasjon av Fable III * Crackdown 2. Spillet kommer ut om bare en måned, men MS kunne ha gjort et mye bedre inntrykk om de inkluderte en skikkelig gameplay-trailer eller en demonstrasjon * XBLA er et av Xbox 360's sterkeste kort. Hvor ble det av XBLA-spillene? En trailer for Summer of Arcade hadde vært nok. Hadde de inkludert disse spillene og kortet ned kinect-demonstrasjonene så hadde jeg blitt mye mer fornøyd. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Spillet heter Codename: Kingdoms. Er uansett ingen som annonserer et spill ved å bruke et kodenavn. Ser ut til at jeg hadde rett gitt: At their press conference at Electronic Entertainment Expo (E3) in Los Angeles, Microsoft unveiled its newest exclusive blockbuster, code-named “Kingdoms”, made by the multi-award winning developer Crytek GmbH. More information about this latest project will be released in the near future. http://www.crytek.com/news/news/?tx_ttnews[tt_news]=180&tx_ttnews[backPid]=1&cHash=c76b8460ee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå