maestr0 Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg her et GeForce4 Ti4200-kort. Det støtter ikke DirectX 9. Er det da vits for meg å legge det inn uansett? Lenke til kommentar
Tweedledee Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Rett på meg hvis jeg har misforstått, men: er det ikke slik at funksjonaliteten kjøres i software når hardware-støtte mangler? Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Tror det er slik ja! Men er det da noen vits i å legge det inn? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Tror det er slik ja! Men er det da noen vits i å legge det inn? Nei. Du har vel ingen spill eller software som bruker DX9, og når du da i tillegg ikke har skjermkort med støtte har det ingen hensikt. Lenke til kommentar
Tweedledee Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Vits og vits... Er vel uansett ikke mange spill som har tatt i bruk DirectX9 ennå, så da er det jo lite å hente der. Når slike spill kommer (og du evt kjøper dem) så vil du kanskje ikke få allverdens ytelse på den nye funksjonaliteten, men det er vel noe man må teste og finne ut av. Skulle ikke tro det gjorde noen _skade_ å oppgradere, men du vinner vel ikke allverdens heller. Så dette lange, meningsløse svaret ender vel opp i et "tja"... Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Bare å legge til dx9. Fordi om det er lagt til ekstra funksjonalitet i dx9 er det sikkert oppgraderinger av dx8 funksjonaliteten også. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 vel,nå er ingen spill som støtter direct x9 ennå. men noe krever det iallefall(vice city)disse spillene bruker jo ikke direct x9,men krever at du har den siste direct x innstalert på pc"en din. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 kjekt å ha sier no bare jeg. Greit å ha den nyeste directx inne, men du får jo ikke brukt den somsagt ihvertfal ikke ennå :-? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 3DMark03 bruker DX9. Like greit å installere det nå, du "må" gjøre det en gang uansett. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei Ettersom jeg har merket og testet er det liten vits å installere DirectX 9.0 hvis ikke skjermkortet støtter det i hardware. Jeg bruker selv ett Gainward GeForce3 Ti200 på en annen data der jeg både har testet kortet med DirectX 9.0 og 8.1, og etter mine erfaringer blir ytelsen litt dårligere etter installeringen av DX9.0. Derfor vil jeg anbefale deg og heller la være eller vente med å installere det. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Rett på meg hvis jeg har misforstått, men: er det ikke slik at funksjonaliteten kjøres i software når hardware-støtte mangler? Det kommer ann på spillet, det aller meste kan vel emuleres i software, men som regel blir det alt for krevende. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Colin McRae 3 krever dX9! Er ikke 9'rn innstallert på maskina di, starter automatisk en dX9 inst. setup... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå