Joachim_F Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kongen av pop kommer til konsoll. Les hele saken Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Uansett hvordan dette ender, så blir det kjøp! Sitter å hører på Man in the mirror, og Michael Jackson er kongen av musikk! Kanskje dette blir grunnen til å gå for Natal, da det registerer hele kroppen, i motsetning til Move som da er hendene. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Synes det er synd grådige gubber skal cashe inn på en død manns berømmelse. Men slik er det nå en gang i verden. Synes heller Michael Jackson-låter kunne kommet som DLC-materiale til Dance Centrl eller noe slikt. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kan spillet lære meg moonwalk? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Har hatt det i tankene jeg også Snorre, som når This Is It gikk på kino. Men som sagt, slik er det i verden. Det verste eksempelet på slike saker er etter min mening World Trade Center filmen. Og alle rundt det der. Selvfølgelig kan det lære deg moonwalk! Neida, der er nok youtube mye bedre. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er de fremdeles ikke ferdig med å melke denne pedofile tosken...? <_< Lenke til kommentar
mESA Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er de fremdeles ikke ferdig med å melke denne pedofile tosken...? <_< /flame-on! Man har ikke LOV å snakke om kongen sånn som det der. Er dog. enig i melkingen, burde ikke prøvd å tjent penger på navnet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er de fremdeles ikke ferdig med å melke denne pedofile tosken...? <_< Er man fremdeles ikke ferdig med å være så idiot? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Sier meg enig i at World Trade Center filmen var mer...uspiselig enn dette. Den filmen profiterte på folk sin død og såre minner, dette fokuserer derimot på livet og karrieren til en av de største musikk ikonene i vår tid. Og sist jeg sjekket ble han vel aldri dømt for det, eller er det slik at hvis media sier noe nok så er det sant? Hadde vært en grusom virkelighet hvis det journalisters agenda og jag etter lesere skal bestemme. Lenke til kommentar
Even K. Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Når eg leste Michael Jackson vart eg veldig spent. Men når det visar seg at det IKKJE vert ein nyversjon av det klassiske spelet Moonwalker sank håpet ganske mykje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå