VEH_InnleggNO Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 I vintermørket må Isaac til pers igjen. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Oi. Det var litt tidligere enn jeg hadde forventet meg. Jeg blir nødt til å spille gjennom originalen snart. Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Oi. Det var litt tidligere enn jeg hadde forventet meg. Jeg blir nødt til å spille gjennom originalen snart. Du er ikke den eneste. Har had dead space liggende lenge her, men har ikke spill det. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Wuhu Da er det bare å glede seg, med andre ord. Kvalitetsspill som Dead Space får man langt ifra ofte, så klarer de å holde på kvaliteten kan ikke spillet bli annet enn fantastisk! Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Tidligere enn forventet, og bra er det. Jeg går snart på veggen av å vente og jeg synes det blir for mye å runde eneren en 4. gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå