VEH_InnleggNO Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Eric Chahi og Ubisoft jobber med et spennende prosjekt. Les hele saken Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Another World er et av tidenes herligste spill, så dette gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
crippen Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Another World, det var et spill eg husker med gåsehud, og kan påstå det var et av de gode minnene man husker fra barndommen. Håper han får til en fin fortelling og flott atmosfære. Dette går selvsagt ikke hånd i hånd med å rette dette mot et bredt publikum er eg redd for. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er det nå i sommer det lanseres eller en gang i våren 2011 siden det står at det slippes en gang i våren? Another World er forresten et helt utrolig flott spill. Spillte det mye på SNES da det kom, så har gode minner fra det. I tillegg kjøpte jeg det pc for drøye året siden og koste meg med det der også. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Konseptet høres kult ut. Jeg kommer til å ta en titt på spillet når det kommer ut. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 For lite info til å egentlig sammenligne foreløpig, men må innrømme at tankene gikk litt i retning Black and White-spillene mens jeg så traileren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå