Captain Slow Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Criterion Games har tidligere laget den megasuperkule spillserien Bournout, nå tørker de av støvet på et gammelt merkenavn, nemlig Need for speed: HOT PURSUIT. Blir det epic, eller epic fail? Personlig, etter å ha sett litt, så tror jeg det kan bli bra, men de har mye å leve opp til. Diskuter! http://e3.gamespot.com/story/6265399/need-for-speed-hot-pursuit-hands-on- Endret 14. juni 2010 av Magnus. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Dette kan bli vannvittig bra Håper de på en måte klarer å gjennskape litt av magien i NFS III: Hot prusuit, siden Hot pursuit 2 stinka gammel ost i forhold. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det kan enten bli utrolig bra eller få ett skikkelig magaplask men tror siden det er Criterion som sitter med spakene att det blir bra. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Elsker Criterion games så dette blir nok bra Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Etter at jeg så den traileren måtte jeg bare installere HP 2 igjen og kjøre noen løp, ville helst kjørt HP 1 men fant ikke cd'en. HP 2 er slett ikke verst, jeg hadde det ihvertfall gøy, og jeg husker alle online løpene jeg kjørte når spillet var nytt, tror det var min første online racing opplevelse og det var dritfett. HP 2 lider av 2002 grafikk og en litt humbug fysikkmotor men utover det er det fremdeles moro, anbefaler bilpoliti og røver entusiaster å fyre det opp igjen for å gjøre seg klare for den neste utgivelsen. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg personlig har hatt det mye gøy med både HP1 og HP2. Mange timer på ps2 med sistnevnte, og mange gode stunder med HP1 over lan på skolen for mange år siden, fantastisk gøy. Gleder meg veldig nå. NFS serien har tatt noen steg i riktig retning, kjøpte faktisk mitt første NFS spill siden HP2, Shift, for en måned siden, og kommer garantert til å plukke opp dette siden det er criterion som står bak, og da kan det ikke bli helt forjævlig. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå