Gå til innhold

Ny Xbox 360 i juli (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vell noe med at den har innebygd WI-FI og flere USB porter, vifter og hva alt annet var.

Koster penger å legge til ting, og da kan man vell egentlig si at en ny-utgivelse, oppgradert ny-utgivelse til samme pris som den gamle er en prisnedgang.

De kunne jo faktisk satt OPP prisen pga nytt design, stillegående, kinect ready og alt sammen.

Trenger en Norsk sjappe jeg kan kjøpe den fra, jeg nekter å bestille en konsoll på nettet, jeg er sær sånn. :D

Endret av Puro
Lenke til kommentar

For noen idioter i den videon, hvor seriøst dumme går det an å bli..

Ble helt målløs av de der, skulle tro de aldri har eid en konsoll før, du driver jo ikke og beveger den rundt mens den er på da ffs, herrejemini for noen tosker.

Selv om andre konsoller ikke har like store problemer med det, så frarådes det i ALLE tilfeller å flytte på en konsoll som er påslått, og som i det hele tatt har en disk i seg.

Det er bare to enkle regler å huske:

1:

ALDRI flytt på en konsoll som er påslått.

2: For å være på den helt sikre siden, ta alltid ut evt. spill som er i konsollen før du flytter den, selv om den er avslått.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

xbox-360-slim-21.jpg

Hva er det som sitter rett ved ethernet(internett)-porten? Er det den USB-porten de skryter av som har ekstra strøm i seg? Hvis det er tilfelle er det seks porter, to foran og fire bak.

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

xbox-360-slim-21.jpg

Hva er det som sitter rett ved ethernet(internett)-porten? Er det den USB-porten de skryter av som har ekstra strøm i seg? Hvis det er tilfelle er det seks porter, to foran og fire bak.

Det skal være porten til Kinetic.

~ Mortis

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...