Pokey Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Er den store ekle gråe strømboksen borte? Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Veldig vakker var den ikke akkurat.. Den minnet meg en del om alienware pcer. Hvis den er litt mer stillegående enn den orginale blir det vel kanskje kjøp på meg siden jeg mangler en xbox i huset. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Den omtales som "whisper quiet", så jeg regner med at den er nede på Wii/PS3-nivå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Veldig vakker var den ikke akkurat.. Den minnet meg en del om alienware pcer. Hvis den er litt mer stillegående enn den orginale blir det vel kanskje kjøp på meg siden jeg mangler en xbox i huset. Det var i grunnen akkurat dette jeg tenkte også. Nå er det alltid en liten forskjell på bilder og virkeligheten, men den ser litt vel glossy og kantete ut for min smak. Dessuten er jeg ikke så glad i svarte konsoller, så jeg håper den kommer med den tradisjonelle grå/lime-fargen også. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 For en som har ps3 og wii, hvilke grunner (da tenker jeg på xclusive spill) har jeg til å kjøpe den nye xboxen? Ble ganske sugen da jeg så den, men veit ikke om jeg får så mye nytte av den... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Samme grunner andre ville ha for å kjøpe en annen konsoll tenker jeg, flere spill. Lenke til kommentar
Purplehaze_InnleggNO Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Hm. Da blir det ny xbox i sommer! Min, som er fra tidenes morgen, har stått ganske varmt i 5 år, og selv om jeg prøver å ikke tenke på det, så har jo konseptet RRoD slått meg.. Jeg skulle hatt en transferkabel, men jeg gidder jo ikke kjøpe en ny disk nå bare for å få en sånn. Håper noen finner på ett eller annet. Ser ikke noen sånn kabel i noen av de lokale nettsjappene i alle fall. Edit; Kan jo ta vare på en del via minnepinne uansett, kanskje en patch kunne gjort det enkelt. Ikke fullt så lett for de med 120 og 250GB disk, men dog. Endret 14. juni 2010 av Purplehaze Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hmmm. Skulle ønske jabbadabba kunne komme med en kommentar Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hmmm. Skulle ønske jabbadabba kunne komme med en kommentar Satt jeg og ventet på også. Jeg vet ikke om jeg skal kjøpe den nye Xboxen med en gang, eller om jeg skal vente litt. Kommer ann på hvor jeg får det beste tilbudet egentlig. Jeg skal iallefall ha den. Jeg har tilogmed kjøpt et spill til den allerede. ^_^ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Lurer bare på hvor mange våpen jeg må beregne på å ta med meg til butikken for og ha sjangs til og få med meg en hjem. Får håpe det ikke blir så ille. Haha Lenke til kommentar
spion2010 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Nå kan du kjøpe Xbox 360 slim av Play.com.. Link: http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/15570092/Xbox-360-Slim-with-250GB-HDD/Product.html Edit: Xbox 360 slim lom ikke før 16 juli se video av en mann snakke om Xbox 360 Slim.. en litt show av Mann og Xbox 360 Slim. Endret 14. juni 2010 av spion2010 Lenke til kommentar
spion2010 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 fant en av de har ta flere bilde av Xbox 360 slim.. Her er Link: http://www.joystiq.com/2010/06/14/xbox-360-slim-first-pictures/ Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Håper den nye blir ala PS3 i støynivå, det støynivået min xbox har er helt på trynet. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Håper den nye blir ala PS3 i støynivå, det støynivået min xbox har er helt på trynet. Han som presenterte den nye modellen sa at den er "whisper quiet". Satser på at støynivået er lavt. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg har allerede bestilt en, gleder meg til å få den nå! DustinHome selger den til 2135kr inkludert frakt! - Mortis Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hjelpe meg. Er Kinect kameraet så stort? Så for meg eyetoy størrelse. Den så jo ut som en murstein. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Er den store ekle gråe strømboksen borte? Strømboksen er ikke borte, den er bare mindre, og den er i svart Noen som har lagt merke til at dustin har antatt levering 18.06 :o Trodde den kom i juli jeg Endret 15. juni 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 På tide med en ny kosnoll nå med kraftigere hardware og dx11!. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er den store ekle gråe strømboksen borte? Strømboksen er ikke borte, den er bare mindre, og den er i svart Noen som har lagt merke til at dustin har antatt levering 18.06 :o Trodde den kom i juli jeg Dette er hva jeg fikk fra Dustin når jeg ba om kommentar, så vi får den ikke før juli. Heisann, Det kan nok hende at vi får den inn tidligere, men at vi ikke har lov å selge den før i Juli. Regner med det kommer mer informasjon om dette innen et par dager. Lenke til kommentar
jonohope Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 korleis blir det med live? blir det gratis eller må me fortsatt betala for det? hadde vore digg med gratis live, hadde blitt mye bedre enn ps3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå