Joachim_F Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Den slanke Xbox 360-modellen Europa-lanseres om få uker. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Vil den kunne kjøpes uten harddisk og passer de gamle da? oppgraderte nettopp boksen min til 250GB, så kunne spart noen penger hvis det var mulig Utseende messig var den veldig rå! Endret 14. juni 2010 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Lurer bare på hvor mange våpen jeg må beregne på å ta med meg til butikken for og ha sjangs til og få med meg en hjem. Får håpe det ikke blir så ille. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Nå er jeg glad for at jeg sto imot fristelsen til å kjøpe til å kjøpe en 250 gb hdd. Xbox 360 slim skal kjøpes inn, men det blir ikke før neste desember. Først da kan jeg føre over lisensene mine til en ny xbox. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Dere som er der fikk en konsoll hver, gjorde dere ikke? Kan vi forvente noen førsteinntrykk etterhvert? Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Vil den kunne kjøpes uten harddisk og passer de gamle da? Nei, det er en ny type harddisken på den nye modellen. Men du får i det minste overført dataene gjennom en kabel til 20 dollar. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hadde håpet på at de la med en slik kabel da det dreier seg o en helt ny modell. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Takker for svar der TST, var det første spørsmålet som dukket opp i hodet mitt iallefall. Lenke til kommentar
SuperMagenda Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen som vet om en amerikansk xbox kan kjøre eu spill? vurderer å kjøpe den nye fra usa siden den ikke kommer før juli til norge. takk for svar Lenke til kommentar
Stian55 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Siden de fikk gratis konsoll(er) bør jo de selvsagt deles ut som premie(r ) på en konkurranse seinere Edit: En kamerat av meg kjøpte xbox fra USA, og måtte for det første bruke sånn boks til noen tusen kroner for å få riktig strøm siden USA har 130 V elns mens norge har 230 V og det var også noen spill han ikke fikk spilt pga regionskode elns, Endret 14. juni 2010 av Dwight Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Er vel strengt tatt mulig å flytte over data med minnepinner? Spill kan installeres på nytt, og savegames er vel knyttet opp mot gamertagen uansett? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Nice! Syns ikke designet var ikkje heilt topp. Men det gjør da ingenting! Denne skal nok kjøpes etterhvert. Bare synd at jeg kjøpte Elite for 2mnd. siden... Minnepinne burde vel funke ja. Lenke til kommentar
Super unknown Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hva skjer med spill da? kan man bruke de "gamle" spillene som man har brukt på den "gamle" ? sånn at man slipper å kjøpe nye spill? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Åja, litt synd. Den kabelen har jeg (fulgte med 250 harddisken). Skal nok ha maskinen, siden den var så rå Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 En ny xbox 360 spill som ikke lar deg spille xbox 360 spill hadde vel vært litt vel... idiotisk? Lenke til kommentar
Super unknown Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 En ny xbox 360 spill som ikke lar deg spille xbox 360 spill hadde vel vært litt vel... idiotisk? hehe jaja, men jeg måtte være sikker ! Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hadde håpet på at de la med en slik kabel da det dreier seg o en helt ny modell. Hvis du har kjøpt ekstra harddisk så har du allerede fått med en slik kabel på kjøpet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Helt klart For meg er jo f.eks en "nyere" konsoll som ikke lar deg spille spill fra den eldre versjonen (Xbox og Xbox 360 som eksempler) helt håpløst, men slik er jo verden desverre. Hvis du har kjøpt ekstra harddisk så har du allerede fått med en slik kabel på kjøpet. Sant nok, men for oss som ikke har brukt 1000 kroner på en ny Hard-disk eller klart å fått tak i en kabel (som jo egentlig burde ha blitt solgt seperat i butikkene) så er det litt "trist" å høre at de ikke kunne f.eks gjort maskinen en 100lapp dyrere når det jo ganske sikkert er flere som allerede har en Xbox 360 som vil kjøpe den enn noen som ikke har hatt èn. Endret 14. juni 2010 av Snurreleif Lenke til kommentar
Super unknown Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Helt klart For meg er jo f.eks en "nyere" konsoll som ikke lar deg spille spill fra den eldre versjonen (Xbox og Xbox 360 som eksempler) helt håpløst, men slik er jo verden desverre. ja, akkurat det synes jeg å! men nå var vel Xbox og Xbox360 et generasjons skifte så sånn sett var det helt greit.. for min del ihvertfall! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg bare håper at en evt. ny "generasjon" konsoller vil støtte sin eldre spill da jeg har typ 60-70 Xbox 360 spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå