Gal_ape Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Men da kan vi jo være pent enige om at smak er en subjektiv-sak Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Spillet er verdt prisen, ingen tvil om det. Men jeg sliter avogtil med å finne gode servere desverre... (på pc) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Men da kan vi jo være pent enige om at smak er en subjektiv-sak Det kan vi. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vietnam er fint det, men for min del er karta for svake til å holde på interessa etter at eg hadde gjort achievements. Forresten, det virker som det er ei meir eklektisk gruppe som speler Vietnam, tida eg brukte på det gjorde underverker for k/d ratioen min. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hva betyr eklektisk? Greit nok, jeg spiller mer Vanilla BC2 enn Vietnam, men syns fremdeles det er et herlig avbrekk i den moderne krigføringa. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hva betyr eklektisk? Greit nok, jeg spiller mer Vanilla BC2 enn Vietnam, men syns fremdeles det er et herlig avbrekk i den moderne krigføringa. Det betyr noe som søkende eller prøvende. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 http://www.thefreedictionary.com/eclectic Det eg meinte var at det er folk med alle mulige slags erfaringsbakgrunnar som speler BC2 Vietnam, altså at der er mange noobs. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Vietnam var greit nok til 90 kroner, men holder meg fortsatt i all hovedsak til vanilla. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) http://www.thefreedictionary.com/eclectic Det eg meinte var at det er folk med alle mulige slags erfaringsbakgrunnar som speler BC2 Vietnam, altså at der er mange noobs. Jeg ser det motsatt. På serverne jeg har spilt på har det som oftest vært lvl 30+ og motstanden har vært stor. For meg virker det som om det er oss med relativt høy level, og interesse for BF, som har punga utt, ikke "noobsa" (Selvom jeg har spilt med et par slike også) Endret 25. januar 2011 av peasandpeace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå