Bulletus Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Spilte noen timer i natt for første gang , og jeg må si at nærkampene og særlig rushinga er noe av det råeste jeg har opplevd. Men ærlig talt , brukte amerikanerne UZI i Nam da ? Lenke til kommentar
anti_barca Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nei, ikke mac eller psph heller Og heller ikke RPG, gi dem en LAW! Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nei, ikke mac eller psph heller Og heller ikke RPG, gi dem en LAW! Vietnameserene brukte vel rpg mot am. helikoptere ? Ble vel fora av russer`n ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Enkelte navy seals /SOG grupper brukte vel MAC 10 med lyddemper og UZI jo. De burde lagt in M72 (LAW) som tillegg til RPG7'en. Og endret skin på minene. Ser tullete ut med "moderne" miner i det spillet når alt annet av våpen og utstyr ser ut som det har stått og rustet i en sump i 5 år. Ser ikke bort ifra at NVA brukte gamle russiske WW2 våpen som PPSh også. Men magasinkappasiteten er jo helt feil. Skulle vel vært noe og 70 skudd i tønna. Ikke 25... edit: denne sida gir egentlig en ganske godt oversikt: http://en.wikipedia.org/wiki/Weapons_of_the_Vietnam_War#Small_arms mye der de kunne tatt med i spillet som er utelatt Endret 20. desember 2010 av MrLee Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Tja, 2 av kartene er direkte søppel etter min mening. Dette fungerer sikkert greit på konsoller, men de føles som trange korridorer dessverre. Spesielt det kartet med rismarkene er ikke bra. Konsollifisering... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Til dels enig ja. Skulle likt å sett remakes av flere maps fra BF:V egentlig. eller i alle fall i samme stil. edit: men det er vel en ønskedrøm at man skal få all funksjonaliteten fra tidligere spill inn i konsollifiserte spill. Jeg mener, man kunne jo airlifte enkelte av APCene i BF:V med huey Endret 20. desember 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 det eneste bra mappet imo er chu bai, eller hva det het, alle de andre er alt for lite åpne. blir bare begge lagene på hver sin side, som sitter og skyter på hverandre og prøver å komme fremover. lite med vehicles på de mapsa var det og, kun noen båter. Lenke til kommentar
anti_barca Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Syns de og bare kan fjerne pipelyden som kommer når man sitter i tanks og blir beskutt av RPG. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 To ting jeg har å utsette på Vietnam og Bad Company 2 vanilla. Liker ikke at det er så lett å spawntrappe et dårlig lag pga at noen av kartene er så smale (jeg spiller utelukkende conquest, vet ikke hvordan det er på de andre gametypene). Bredere kart gir flere muligheter til å flanke, og derfor mer interessant gameplay imo. Helt enig, er kun ett kart som falt i smak, Phu Bai Valley. Får håpe Operation Hastings kan pynte litt på dette, når det blir låst opp. En annen ting er måten man beveger seg på. Det føles som dårlig håndverk av utviklerne når jeg ofte må hoppe inn i hus og over små gjenstander på bakken. Den minste lille ting gjør at jeg setter meg fast. Irriterende å bli bli drept fordi jeg løp på en liten stein jeg knapt la merke til, og dermed ble stående der 1/2 sekund. Det føles firkantet, i mangel av et bedre ord. Dette er håpløst, vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt drept p.g.a. av jeg sitter fast. Hill 137 (Hamburger Hill), her slåss jeg nesten mer mot terrenget enn mot fienden. Utbedrer de dette, så blir kartet ganske greit. Er ikke veldig imponert over denne utvidelsen i øyeblikket. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Sette seg fast på små "trappetrinn" er grusomt irriterende ja. Blir jo fristet til å bunnyjumpe rundt om bare for å komme seg frem. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Lurer nesten på om det å sette seg fast er client-relatert. Aldri opplevd det jeg. spiller dere med AMD-kort foressten ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ja, men det er ikke å sette seg fast, mer det er 5cm opp fra bakken til verandaen å hytta, men jaggu klarer ikke fyren å springe over "trappetrinnet" slik at man må hoppe for å komme frem. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Nei, nvidia her. Er ikke slik at du sitter dønn fast og ikke får beveget deg, men det virker som at man ikke klarer å løfte beina. Slik at du må hoppe over eller gå rundt, og skal man tenke realistisk så ville det aldri vært nødvendig. Dette er egentlig små bagateller som blir til mye større irritasjonsmoment enn de skulle ha vært. Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 http://www.battlefieldbadcompany2.com/vietnam/battleforhastings PC CommunityCongratulations, Operation Hastings has been unlocked! Morro å se at "the glorious PCgaming masterrace" fullstendig knuste Xbox og Playstation kidsa på sammarbeid. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Det viser bare hvor ekte gaming fremdeles foregår.B) Evt. så mistenker jeg at gjennomsnittet av PC gamere er eldre og modnere enn consolegamers. Ellers så er det bare det at det går så mye raskere å utføre ting på PC at folk gidder, fremfor på consoles? Endret 30. desember 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg er nesten 100 % sikker på at det er tema, at PC spillere er eldre og mer modne. Jeg kan ikke fatte FPS på konsoll, men der er jeg kanskje litt rar. Oversikten og "look" bevegelsene er jo helt på trynet, jeg har prøvd endel fps på konsoll og jeg synes det er helt forferdelig. All props til de som får det til å funke, men det er jo rart at folk gidder når pc`en faktisk er oppfunnet. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Jeg er nesten 100 % sikker på at det er tema, at PC spillere er eldre og mer modne. Jeg kan ikke fatte FPS på konsoll, men der er jeg kanskje litt rar. Oversikten og "look" bevegelsene er jo helt på trynet, jeg har prøvd endel fps på konsoll og jeg synes det er helt forferdelig. All props til de som får det til å funke, men det er jo rart at folk gidder når pc`en faktisk er oppfunnet. Enig i at mye er bedre på PC. Dog må jeg si at jeg er glad for at jeg BF på Xbox 360. Grunnen er vel fordi at jeg har mange venner som spiller det på box, samt at jeg ikke har gaming-PC. Oh, by the way Spilte noen timer i natt for første gang , og jeg må si at nærkampene og særlig rushinga er noe av det råeste jeg har opplevd. Men ærlig talt , brukte amerikanerne UZI i Nam da ? There you go: bruk av UZI i Vietnam Endret 16. januar 2011 av Sesseth Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Er dette verdt å kjøpe? Er stortilhenger av BFBC2 og VAR stortilhenger av BFV! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ja, jeg vil si at det absolutt er verdt rett over 100kr - 13 euro ! Hvis du har hatt det mye moro med BC2 og vil ha mer av det samme er det bare å sette av småmynt frem til du har råd Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ja, jeg vil si at det absolutt er verdt rett over 100kr - 13 euro ! Hvis du har hatt det mye moro med BC2 og vil ha mer av det samme er det bare å sette av småmynt frem til du har råd Tja, jeg kjøpte det på forhåndssalg og gikk kjaåt tilbake til vanilje-Bad Company 2. Helt greit, absolutt ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå