Luremus70 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Ja EA har vært litt for lure med datosjongleringen sin. De vil vel egenlig ikke si at PC versjonen kommer først, så istedenfor å si rett ut at det kommer den 18, så sier de 21 - 3 dager hvis du kjøper det hos EA eller Steam. Som i praksis betyr at alle kan spille den 18, på PC. Btw. CoD gutta hos Bashandslash har en podcast ute om Vietnam med et intervju med Zh1nt0. http://bashandslash.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1188&Itemid=69 Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Liten tvil om hvem som er best på mp FPS, men deilig å få forventningene bekreftet. http://pc.ign.com/articles/114/1140476p1.html 9.5/10 Amazing! Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Da hadde jeg skaffet meg Vietnam også, gleder meg! Bare ~20 timer igjen. Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Førsteinntrykket var bra. Herlig stemning. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Fantastisk morsomt! Flammekasteren er kjempegøy å bruke Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 fy faen så kjedelig battlefield er når du spiller med tards.. Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Ja for å spille med tards i alle andre spill er jo dritgøy!!! :rolleyes: Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Bolt action rifla (m40?) var ekstremt lett å drepe folk med. Jeg ble overrasket jeg, bytta til sniper og fikk plutselig 18-2. Jeg som nesten ikke spiller sniper en gang Btw, så synes jeg det er merkelig få som spiller sniper enda. Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Fikk spilt et par runder og det virker meget lovende, fikk ikke den "omg jeg blir voldtatt følelsen" fra bc2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ja for å spille med tards i alle andre spill er jo dritgøy!!! :rolleyes: i f.eks. cod går det helt greit, vi taper matchen ja, men jeg spiller fremdeles bra, siden det ikke trengs noe teamwork der. om folk ikke gjør det de skal i bf så går det dårlig for meg og. Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 i f.eks. cod går det helt greit, vi taper matchen ja, men jeg spiller fremdeles bra, siden det ikke trengs noe teamwork der. om folk ikke gjør det de skal i bf så går det dårlig for meg og. Jepp. CoD er for enkle egoister. BF er for de som ønsker teamwork og en følelse av å være del av et større slag. Heldigvis ingen som tvinger eller ønsker at førstnevnte skal spille BC2:Vietnam. Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 To ting jeg har å utsette på Vietnam og Bad Company 2 vanilla. Liker ikke at det er så lett å spawntrappe et dårlig lag pga at noen av kartene er så smale (jeg spiller utelukkende conquest, vet ikke hvordan det er på de andre gametypene). Bredere kart gir flere muligheter til å flanke, og derfor mer interessant gameplay imo. En annen ting er måten man beveger seg på. Det føles som dårlig håndverk av utviklerne når jeg ofte må hoppe inn i hus og over små gjenstander på bakken. Den minste lille ting gjør at jeg setter meg fast. Irriterende å bli bli drept fordi jeg løp på en liten stein jeg knapt la merke til, og dermed ble stående der 1/2 sekund. Det føles firkantet, i mangel av et bedre ord. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg spiller nesten utelukkende Rush og det som irriterer er det som har blitt nevnt ved flere anlendinger; Folk som sitter igjen i Spawn. Rush er, når folk vil spille aggresivt, noe av det råeste jeg har prøvd sålangt av fps online. Når man må stå å rage og nærmest jage folk ut av spawn er det en trist sak. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 i f.eks. cod går det helt greit, vi taper matchen ja, men jeg spiller fremdeles bra, siden det ikke trengs noe teamwork der. om folk ikke gjør det de skal i bf så går det dårlig for meg og. Jepp. CoD er for enkle egoister. BF er for de som ønsker teamwork og en følelse av å være del av et større slag. Heldigvis ingen som tvinger eller ønsker at førstnevnte skal spille BC2:Vietnam. jeg klager på at andre folk som ikke gjør teamwork, og så sier du at jeg er egoist.. jaha, det ga mening. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg spiller nesten utelukkende Rush og det som irriterer er det som har blitt nevnt ved flere anlendinger; Folk som sitter igjen i Spawn. Rush er, når folk vil spille aggresivt, noe av det råeste jeg har prøvd sålangt av fps online. Når man må stå å rage og nærmest jage folk ut av spawn er det en trist sak. Har ikke helt skjønt greia med å sitte å campe i spawn med sniper enda jeg. Det er jo så mye lettere å quickscope folk enn når man sitter rundt 300 meter unna, bare å ta en boltaction med magnum, og vips one-shotting til maks. Så ja, det er trist med alle bunnspillerne (bunn på tabellen) som er snipere. (Det finnes noen gode også, for all del. Ingen offence til de.) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Eneste jeg savner er smoke nades til blooperen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg spiller nesten utelukkende Rush og det som irriterer er det som har blitt nevnt ved flere anlendinger; Folk som sitter igjen i Spawn. Rush er, når folk vil spille aggresivt, noe av det råeste jeg har prøvd sålangt av fps online. Når man må stå å rage og nærmest jage folk ut av spawn er det en trist sak. Har ikke helt skjønt greia med å sitte å campe i spawn med sniper enda jeg. Det er jo så mye lettere å quickscope folk enn når man sitter rundt 300 meter unna, bare å ta en boltaction med magnum, og vips one-shotting til maks. Så ja, det er trist med alle bunnspillerne (bunn på tabellen) som er snipere. (Det finnes noen gode også, for all del. Ingen offence til de.) Du har jo f.eks de som rykker fremover med laget, og som du sier de som har god aim og kan quickscope. Da dør du oftere, noe som ødelegger K/D ratien. Dvs du får stats som er i pluss, men hvis du står å camper på visse steder kan du dra 20-30 kills i pluss uten å ha skills, og uten å bidra noe særlig heller. Rush går best når man driter i Kd, smoker og pløyer litt på, da får ikke fienden pause og må konstant stresse med def Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Argh, bare problemer i dag eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Lost connection to game server er tilbake ser jeg, utrolig kjedelig. En runde eller to så er man ute av dansen. At det ikke er mulig å fikse dette, de klarte tilogmed å implentere samme feilen i MOH. Har gått en stund siden jeg fikk den feilen, så trodde den var patchet vekk. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Sannsynligvis bare borte p.g.a. mindre pågang etter rushet. Men DICE er jo kjent for å klare å innføre samme feil i flere tittler etterhverandre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå