Avean Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ikke noe singleplayer i Vietnam? Det vil isåfall være utrolig skuffende. Jeg vil ri i et helikopter lavt langs vannet, over stranden, rett over palmetoppene og inn på slagmarken på slettene bak strandlinja. Alt selvfølgelig med noe godmusikk i bakgrunnen. hehe ja men ikke mulig. Er ingen helikopter verken i dette eller MoH eller nye COD. Dem har det i singleplayer men ikke multiplayer, sikkert pga kartene er så ekstremt småe. BFV og Battlefield 1942 kartene var jo 50x større enn de her. Syns det ser ut som BC2 med annet våpen og modeller, burde vært lansert som en gratis mod. Lenke til kommentar
CN-Hst Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Ikke noe singleplayer i Vietnam? Det vil isåfall være utrolig skuffende. Jeg vil ri i et helikopter lavt langs vannet, over stranden, rett over palmetoppene og inn på slagmarken på slettene bak strandlinja. Alt selvfølgelig med noe godmusikk i bakgrunnen. hehe ja men ikke mulig. Er ingen helikopter verken i dette eller MoH eller nye COD. Dem har det i singleplayer men ikke multiplayer, sikkert pga kartene er så ekstremt småe. BFV og Battlefield 1942 kartene var jo 50x større enn de her. Syns det ser ut som BC2 med annet våpen og modeller, burde vært lansert som en gratis mod. Hva har du rusa deg på NÅ, da, Avean... Det er da helis i BFBC:Vietnam. Endret 19. september 2010 av Hst Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er spent på tracklista To videoer på Gametrailers som bekrefter at man kan blaste musikk fra kjøretøy! Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg har ikke fulgt med så godt, men har noen sagt noe om release date enda? Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nei, ingenting nytt der.. Winter 2010 fortsatt, men nå er det jo ikke lenge igjen av 2010 uansett. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fortsatt bare winter 2010 ja, det kommer vel snart noe mer info da. Får holde meg unna Black ops bølgen i mens Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Uff ja.. Styrer GLATT unna den jeg Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Håper denne kommer snart, gitt. Ser ut til at jeg muligens styrer unna BO, selv med mange timer MW2 og COD4 under beltet. Liker tanken av å komme flyvende på en huey med hendrix ut av høytalerne mens kulene suser rundt ørene! Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Jeg har fått masse morsom og spennende informasjon om BFBC2: Vietnam på den offisielle Battlefield bloggen. Det kommer faktisk 4 "nye" maps (to fra BFBC1 og to fra BFBC2 singleplayer) uavhengig av BFBC2: Vietnam. Anbefaler dere alle å følge med der, en gang i blant Also, 600! Endret 12. november 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg har fått masse morsom og spennende informasjon om BFBC2: Vietnam på den offisielle Battlefield bloggen. Det kommer faktisk 4 "nye" maps (to fra BFBC1 og to fra BFBC2 singleplayer) uavhengig av BFBC2: Vietnam. Anbefaler dere alle å følge med der, en gang i blant Also, 600! Allready am my friend, allready am B) Håper bare de kommer snart. Jeg begynner å bli lei av å vente og vil snart krige litt! Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Noen som håper på en utgivelse, sent i november? Hver fredag har de snakket om nye aspekter ved spillet, og neste gang er det lyden og lyddesignet som står for tur. Jeg håper kanskje det er den siste fredagen, før release... Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Sorry for dobbeltpost, men det trengtes akkurat nå: Ny artikkel om sound designet ute nå! Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå er det en bekreftet dato for Vietnam folkens!! KILKK KLIKK MEG!! det er den 21 desember så da kom den ut i år da Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Nå er det en bekreftet dato for Vietnam folkens!! KILKK KLIKK MEG!! det er den 21 desember så da kom den ut i år da NB! fant ut at pc versonen av Vietnam kommer ut den 18 desember, og konsoll den 21 desember. Kilde Endret 30. november 2010 av The lord of the rings Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Håhå, spennende! Man kan forhåndsbestille BFBC2:Vietnam på EA Store, og på den måten få tilgang tre dager tidligere enn release! Man kan forøvrig også kjøpe SPECACT, nye skins til uniform og våpen i vanlig BC2, noe jeg ikke var klar over. Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Årets julegave er selvfølgelig fra Dice! Btw. vi som har spillet i steam kan bare kjøpe Vietnam direkte der og spille fra den 18. December 21. Save the date. That is when Battlefield: Bad Company 2 Vietnam will launch. If you prefer your battlefielding on PC, you can get a three day headstart on EA Store and Steam, where it will be available on December 18. Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 "Intense ingame action on maps Hill 137 and Vantage Point" Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Trodde vanlig lanseringsdato var 18. og 15. (3 dager før) for de som forhåndsbestiller? Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Hvorfor trodde du det? Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvorfor trodde du det? Fordi 18. desember er den eneste datoen oppgit på Steam, og da er logisk at 3 dager før = 15. desember. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå