Playstation_88 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hei!Vil bare starte med at jeg er ny her på gamer og gleder meg til å bli kjent med dere.=) Jeg skal nå kjøpe meg en ny tv nå denne uken her eller neste, å jeg har bestemt meg får at jeg skal ha meg en 50". Se link: http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/tv-er-storre-enn-40/50PK350N/lg-50-plasma-tv Så har jeg tatt meg en titt inne på Elkjøp sine hjemme sider og der fant jeg en tv til en billig penge.Så er det slik at jeg ikke har peil på tv,så hvsi kanskje jeg legger ut en link her og noen kanskje vil sende meg en tilbake melding om denne tv'en? Lenke til kommentar
Angel_InnleggNO Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Hei!Vil bare starte med at jeg er ny her på gamer og gleder meg til å bli kjent med dere.=) Jeg skal nå kjøpe meg en ny tv nå denne uken her eller neste, å jeg har bestemt meg får at jeg skal ha meg en 50". Se link: http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/tv-er-storre-enn-40/50PK350N/lg-50-plasma-tv Så har jeg tatt meg en titt inne på Elkjøp sine hjemme sider og der fant jeg en tv til en billig penge.Så er det slik at jeg ikke har peil på tv,så hvsi kanskje jeg legger ut en link her og noen kanskje vil sende meg en tilbake melding om denne tv'en? Hei selv er jeg ikke en ekspert på dette men ja jeg mener den tv-en egner seg godt til tv, film og spill. Den har 2 HDMI innganger og USB og den har full HD (1080 piksler, 1920 x 1080). Det finnes nok 50" tv-er med bedre oppløsning men disse er jo også dyrere. Men tvler sterkt på at 1920 x 1080 piksler er for lite. Denne oppløsningen er vanlig nå til dags. Så kommer det an på om du foretrekker plasma eller lcd skjerm, denne tv-en har en plasma skjerm. Håper det var til hjelp Endret 14. juni 2010 av Angel Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Skal du ha en stor TV til en billig penge, så er det bare å kjøpe. Personlig er jeg litt skeptisk til 50" til under 10k. Men uten å kjenne nøyaktig til denne modellen, så ville jeg advart deg litt. Du kan oppleve å få en TV der sortfargen er mørkegrå (i tillegg til et grått panel, noe LG er veldig glad i) og den kan være dårlig på bevegelser til tross for 600 "wannabe"-Hz. Så derfor burde du ta turen til en butikk for å se den live. TVen kan suge selv om spesifikasjonene er topp. Og Angel, hvilke TVer har høyere oppløsning enn 1920 x 1080, sett bort ifra Philips Cinema 21-9 serie? Lenke til kommentar
Playstation_88 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Takk for gode svar.Jeg skal ta meg en tur til butikken å ta en titt på disse tv-ene. Men er det noen 50" dere vil si er gode? i sånn ca 10000 - 12000 klassen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg har selv en Panasonic G10 på 42 tommer og kunne ikke vært mer strålende fornøyd med den. Kostet 8000 kroner rett etter juletider. Nå som den nyere modellen har kommet vil jeg tro du finner 50/52 tommeren til rundt den prisen du ser etter. Jeg bruker den selv til spill og film og den presterer suverent til begge deler. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 G10 som Lakus snakker om en en veldig flott skjerm med bra sortnivå, gode bevegelser og nok av tilkoblingsmuligheter. Ser at MPX har de nye modellen, G20 til under 12000,-. Da får du mye TV for pengene! Jeg er en link til TVen hos MPX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå