Gå til innhold

Vi følger Microsofts E3-avduking (X360, PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeez så irriterende å ha en Resident evil 360 med fet faceplate, som IKKE kommer til å passe det nye designet, så freaking fail.

ARGH, jeg var klar til å invistere i en ny box jeg, ikke nå gett.

Spesielt ikke når min box ikke lager så mye lyd som alle skal ha det til.

Lenke til kommentar

Microsoft er virkelig i ferd med å skape ett overlegent produkt. Håper virkelig at vi får ESPN her i landet også. ESPN har jo egne tjenester for Europa, så det bør være mulig. Om Slimen har lavere støynivå så blir det nok en oppgradering her i huset ihvertfall.

Endret av zicoz
Lenke til kommentar

Meg forrige uke: Hm, skal jeg kjøpe Xbox Elite eller ikke? ... ja what the hell why not. *kjøpe seg*

E3 denne uka: Brand new Xbox, build in wireless, 250gb! wutwut

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...Dette var virkelig surt altså..

Endret av OzT
Lenke til kommentar

Meg forrige uke: Hm, skal jeg kjøpe Xbox Elite eller ikke? ... ja what the hell why not. *kjøpe seg*

E3 denne uka: Brand new Xbox, build in wireless, 250gb! wutwut

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...

Er derfor man bør handle på Elkjøp ;)

Lenke til kommentar

Når skal denne nye X360 komme på markedet her i Norge? Og noen som har link til hele pressekonferansen fra Microsoft?

Slim kommer 16 Juli. Pressekonferansen blir nok lagt ut i sin helhet iløpet av natta.

arg... så mye rart. hva er, og til hvilken konsoll kommer natal, move, kinect !?

Slim modellen kommer om noen få uker, Natal/Kinetic kommer til jul.

Lenke til kommentar

I forhold til PlayStation MOVE (hvis det er det det skal hete), så er Kinect helt klart den svakeste av de to nye gadgetsene.

Jeg vil se en Slim utgave av 360 og noe nytt fra Rare og slippdato for Fable 3.

Vel datoen for Fable III er satt, du får en slim Xbox og hva er det som gjør PS sin Move så mye bedre enn Kinect? Sony sin løsning ser ut som noe du har raida fra nattbordet til ei kjerring på 50 som glemte å fornye dildosamlingen sin.

Fordelen slik jeg ser det med Kinect er jo at du slipper å stå å peive med en kontroll i hånda i det hele tatt. You are the controll...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...