Puro Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Så sinnsykt fail med ny X360 design, faceplates'a mine kommer ikke til å passe. Fett, brukt et par kroner på faceplates og så kommer det en ny box uten bakoverkompatibilitet, yeah supert. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen andre som klager? Blir for dumt. Er blitt en trend dette med ny og mindre iterasjoner av konsollene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jaaa, jeg vil ha den nye xboxen. Må åpenbart rane noen som har vært på E3. Lenke til kommentar
Stian55 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Den nye xboxen er vel sånn som den originale skulle vært da den kom ut.. Endret 14. juni 2010 av Dwight Lenke til kommentar
Puro Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeez så irriterende å ha en Resident evil 360 med fet faceplate, som IKKE kommer til å passe det nye designet, så freaking fail. ARGH, jeg var klar til å invistere i en ny box jeg, ikke nå gett. Spesielt ikke når min box ikke lager så mye lyd som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Den nye xboxen er vel sånn som den originale skulle vært da den kom ut.. Samme syntes jeg om ps3en min som er latterlig svær og stygg. Men klart, er digg å slippe den irriterende monster-psuen til boxen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kan også sees på Youtube! http://www.youtube.com/e3 Takk for den, høy kvalitet og fin stream. Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Må nok rane en E3 fan jeg også Vil ha en NÅ! Men syns det var skuffende att den ikke var mindre. Ikke att sony sin "slim" var noe å skryte av heller. Men uansett.. Hadde likt å fått en "reise xbox" Lenke til kommentar
karakas Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Microsoft er virkelig i ferd med å skape ett overlegent produkt. Håper virkelig at vi får ESPN her i landet også. ESPN har jo egne tjenester for Europa, så det bør være mulig. Om Slimen har lavere støynivå så blir det nok en oppgradering her i huset ihvertfall. Endret 14. juni 2010 av zicoz Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Må nok rane en E3 fan jeg også Vil ha en NÅ! Men syns det var skuffende att den ikke var mindre. Ikke att sony sin "slim" var noe å skryte av heller. Men uansett.. Hadde likt å fått en "reise xbox" Windows phone 7 ........... Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Innebygd WLAN. YES! Det blir nok ny xbox på meg også.. Lenke til kommentar
OzT. Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Meg forrige uke: Hm, skal jeg kjøpe Xbox Elite eller ikke? ... ja what the hell why not. *kjøpe seg* E3 denne uka: Brand new Xbox, build in wireless, 250gb! wutwut FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...Dette var virkelig surt altså.. Endret 14. juni 2010 av OzT Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Den nye modellen høres snasen ut. Jeg kommer nok til å kjøpe den. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Meg forrige uke: Hm, skal jeg kjøpe Xbox Elite eller ikke? ... ja what the hell why not. *kjøpe seg* E3 denne uka: Brand new Xbox, build in wireless, 250gb! wutwut FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU... Er derfor man bør handle på Elkjøp Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 arg... så mye rart. hva er, og til hvilken konsoll kommer natal, move, kinect !? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Når skal denne nye X360 komme på markedet her i Norge? Og noen som har link til hele pressekonferansen fra Microsoft? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 arg... så mye rart. hva er, og til hvilken konsoll kommer natal, move, kinect !? Natal er Kinect og er microsoft sitt verk, og kommer følgelig til xbox. MOVE er playstation/sony sitt tilsvarende prosjekt. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Når skal denne nye X360 komme på markedet her i Norge? Og noen som har link til hele pressekonferansen fra Microsoft? Litt usikker på dato, men de sa vel ikke noe om at det bare var i USA den kom denne uka, pressekonferansen dukker nok opp her etterhvert: http://www.microsoft.com/presspass/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Når skal denne nye X360 komme på markedet her i Norge? Og noen som har link til hele pressekonferansen fra Microsoft? Slim kommer 16 Juli. Pressekonferansen blir nok lagt ut i sin helhet iløpet av natta. arg... så mye rart. hva er, og til hvilken konsoll kommer natal, move, kinect !? Slim modellen kommer om noen få uker, Natal/Kinetic kommer til jul. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 I forhold til PlayStation MOVE (hvis det er det det skal hete), så er Kinect helt klart den svakeste av de to nye gadgetsene. Jeg vil se en Slim utgave av 360 og noe nytt fra Rare og slippdato for Fable 3. Vel datoen for Fable III er satt, du får en slim Xbox og hva er det som gjør PS sin Move så mye bedre enn Kinect? Sony sin løsning ser ut som noe du har raida fra nattbordet til ei kjerring på 50 som glemte å fornye dildosamlingen sin. Fordelen slik jeg ser det med Kinect er jo at du slipper å stå å peive med en kontroll i hånda i det hele tatt. You are the controll... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå